אגוארו הציל את ארגנטינה מהפסד

סנסציה בקופה אמריקה: רוחאס הבקיע ראשון לבוליביה בדקה ה-48, אבל קון אגוארו המחליף איזן בדקה ה-75 אחרי בישול מדהים של בורדיסו עם החזה. לא כך ציפתה לפתוח המארחת את הטורניר

שבת 02 יולי 2011
שלמה חסיד

בדיוק לפני שנה נזרק דייגו מראדונה מאימון נבחרת ארגנטינה אחרי שהובס 1-4על ידי גרמניה ברבע גמר המונדיאל, אבל נבחרת האלביסלסטה ממשיכה לאכזב גם תחת המאמן החדש, סרחיו בטיסטה. הלילה היא נפרדה ב-1-1 מדהים עם בוליביהĬ במשחק הפתיחה של הקופה אמריקה המתקיים בארגנטינה, ונראתה כמו הצל של עצמה, כשהיא מפילה בפח מהמרים מכל העולם ובעיקר את עצמה.

בדקה ה-48 היממה בוליביה את המארחת כשכדור קרן קצר הגיע לרוחאס, שבעקב הבקיע שער מדהים, אולי שער עצמי של אבר בנאגה&nbsŰ;- 0-1 לבוליביה שהיתה בדרך לסנסציה גדולה עוד יותר.

מי שמנע מבוליביה את הניצחון היה השחקן שנכנס בדקה ה-71, וארבע דקות אחר כך כבר מצא את הרשת: בורדיסו בישל עם החזה לאגוארו, שמהאוויר הפציץ את הרשת הבוליביאנית של קרלוס אריאס, 1:1. ההגנה בראשותו שӜ הקפטן הבוליביאני, רונלד ראלדס שמרה על התוצאה עד הסיום.

כוכב ארגנטינה, ליאו מסי שוב היה חלש אבל להגנתו ייאמר שהוא תופקד הרחק מרחבת היריב והתקשה בעמדה זרה לו. בסיום המשחק מסי אמר: "אכזבנו רבים מהאוהדים אבל טוב שזה קרה לנו עכשיו ולא בשלבים מאוחߨים יותר בטורניר. אנחנו נתקן את הרושם במשחק הבא".

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק