פלקאו רוצה להמשיך את החגיגה

המלצת WINNER: החלוץ הקולומביאני שסחף א۪ פורטו לזכיה בליגה האירופית מגיע עם נבחרתו למשחק הפתיחה שלהם בקופה אמריקה, מול האורחת קוסטה ריקה שהגיעה בסגל צעיר במיוחד

שבת 02 יולי 2011
מערכת TELESPORT
לאחר משחק הפתיחה המרתק שנערך הלילה בין ארגנטינה ובוליביה, יושלם המחזור הראשון בבית א' במשחק של נבחרות קולומביה מול אחת מ-2 האורחות של דרום אמריקה, קוסטה ריקה. 

למרות התיקߕ מול בוליביה, ארגנטינה עדיין פיבוריטית לזכות בטורניר אותו היא מארחת, ובוודאי בראשות בית א'. וזו הסיבה שעל קולומביה להשיג כל נקודה בשלב הבתים, על מנת להבטיח את המקום השני בבית. ומי יודע, אחרי משחק הפתיחה בלה פלאטה אולי גם את המקום הראשון.
למעשה, קולומביה היא הנבחרת היחידה פרט לברזיל שהצליחה לזכות בקופה אמריקה ב-5 הטורנירים הראשונים. וזו גם הסיבה שגם מאמן הנבחרת הקולומביאנית, הרנן דריו גומז יודע שאי העפלה ל-8 האחרונות, מתוך 12 נבחרות בלבד בטורניר, פירושו סיום התפקיד בנבחרת.
"ברור לי ואני לא בורח מאחריות, אם אנו לא נצליח להעפיל לשלב הבא זה כשלון אישי שלי. יפטרו אותי אם לא אעמוד במשימה" אמר המאמן. למזלו, הוא מחזיק בחוד ההתקפה את פלקאו האימתני של פורטו, וכן את פרדי גווארין, חברו של פלקאו בקישור אצל מחזיקת הӜיגה האירופית. מי שייעדר הוא השוער דויד אוספינה שנפצע באימון יום שלישי, אבל עם התקפה שכזו, כמו שאומרים - ההגנה הכי טובה היא ההתקפה.

מנגד, לקוסטה ריקה אין שאיפות גדולות מדי לטורניר. ריקרדו לה וולפה, מאמן האורחת, העמיד סגל שרובו מתחת לגיל 23. השӗקן הוותיק ביותר בן 27 בלבד. לקראת משחק הפתיחה שייערך בחוחוי, צפון ארגנטינה הוא אמר: "יש לי בטחון מלא בשחקנים שלי. הם צריכים לשחק ללא פחד".

בקוסטה ריקה קרוב לוודאי יקדישו את המשחק לשחקן הנבחרת שנהרג בשבוע שעבר, הבלם דניס מארשל שߔלך לעולמו בתאונת דרכים. קוסטה ריקה משתתפת בקופה אמריקה כמחליפתה של יפן, לאחר שהאחרונים נאלצו לבטל את הגעתם בעקבון הצונאמי שפקד את המדינה. נראה שהיא תיאלץ להסתפק בחווית ההשתתפות בלבד, על אף שבטורניר גביע הזהב שהסתיים בשבוע שעבר בלבד נעצרה קוסטה ריקה רק בשלӑ רבע הגמר, לאחר שהודחו על-ידי הונדורס בבעיטות עונשין מ-11 מטרים.

משחק 65: קולומביה-קוסטה ריקה(1+). ההימור: 1 ביחס 1.65


צילום: Getty Images

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק