ג'ון שאייר נחת: הפציעה מאחוריי

הרכז היהודי-אמריקאי שהצטרף בחודש שעבר למכבי ת"א נחת בישראל וזכה לקבלת פנים נלהבת מכ-50 אוהדי מכבי ת"א שהגיעו לשדה התעופה: "היה מדהים לראות את האוהדים. מקווה לתת עונה טובה"

שבת 02 יולי 2011
מערכת TELESPORT

לאחר שאיבדה מכבי ת"א את צ'ק אידסון, שהעדיף את חוזה מיליוני היורו בברצלונה, הנחיתו במהרה הצהובים את "ג'ורדן היהודי" כפי שכבר כונה לאחר שהוביל את מכללת דיוק לאליפות לפני שנתיים, ג'ון שאייר. 

ואכן, כשבועיים לאחר החתימה במועדון, שאייר הגיע לישראל לביקור בן 48 שעות בו הוא ילמד להכיר את המערכת החדשה וכן יוצג במסיבת עיתונאים רשמית שתערוך מכבי ת"א. אבל עוד לפני שהאמריקאי הספיק לראות את החנייה מחוץ לאולם מקבלי הפנים̠בנתב"ג, הוא כבר זכה להפתעה נעימה במיוחד.

פרט לגור שלף שהגיע מטעם מכבי ת"א, כ-50 אוהדים מארגון "גייט 11" חיכו לשחקן וקיבלו אותו בשירים, כפי שארגון האוהדים נוהג לקבל את כל שחקני הרכש מדי עונה. שאייר היה המום וסיפר: "אניȠכבר לא יכול לחכות להתחיל לשחק ולעבוד. אני מאוד שמח להיות בישראל. זה מדהים לראות איך הקהל הגיע לשדה התעופה וחיכה לי".

הגארד המשיך ואמר: "אני אעשה ככל שניתן למען הצלחת מכבי. העונה האחרונה הייתה טובה מאוד ואני מקווה שגם העונה תהיה טובה. דיברתי כבר עם השחקנים, את פארגו אני מכיר משיקאגו. הפציעה מאחוריי ואני רוצה להתחיל לשחק. אני יודע שנשתתף ב-3 ליגות שונות וזה מאוד מאתגר".

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק