קביטובה הפתיעה וזכתה בווימבלדון

פטרה קביטובה, הצ'כית בת ה-21 הפתיעה את מריה שראפובה עם ניצחון 3:6,3:6 בגמר טורניר ווימבלדון וזכתה לראשונה בקריירה הקצרה שלה בתוӐר גראנד סלאם: "המשחק הטוב בקריירה שלי"

שבת 02 יולי 2011
מערכת TELESPORT
 לא רבים ציפו שמריה שראפובה ובטח שלא פטרה קביטובה, הצ'כית בת ה-21 בלבד תגענה לגמר טורניר ווימבלדון. בטח שמעטים מאוד האמינו שקביטובה, הצ'כית בהופעתה הראשונה בקריירה בגמר גראנד סלאם, תזכה בטורניר אבל זה בדיוק מה שקרה הצהריים באנגליה.

קביטובה, הפתיעה את מריה שראפובה עם ניצחון קליל 3:6,3:6 וזכתה לראשונה בקריירה שלה בתואר גראנד סלאם. הטߠיסאית הצ'כית המדורגת 8 בעולם הציגה דומיננטיות מוחלטת מן הפתיחה ופשוט הותירה את שראפובה חסרת אונים מולה.

קביטובה הצליחה לשבור שוב ושוב את שראפובה ושלטה במשחק לכל אורכו כשהיא מציגה קור רוח נדיר ולא נלחצה גם אחרי שבירות של שראפובה. הרוסיה, שזכתהĠבעבר בטורניר הטניס היוקרתי ביותר, תחפש זכייה נוספת בהזדמנות אחרת. קביטובה, כך נראה, תגיע שוב למעמד הזה גם בעתיד.

קביטובה, התקשתה למצוא מילים אחרי המשחק וההשג הפנטסטי שלה ואמר: "אני עדיין לא מעכלת את מה שעשיתי פה היום. זכיתי בתואר הנחשק בәותר ואני מאושרת. זה היה המשחק הטוב בקריירה שלי".

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק