קולורדו ויוסטון מחפשות נקודות

המלצת WINNER מליגת ה-MLS: קולורדו ראפידס ויוסטון דינמו השיגו ביחד 3 ניצחונות בחודשיים. הלילה הן נפגשות במטרה לחזור למסלול הניצחונות. נוכח התוצאות האחרונות, גם תיקו בא בחשבון

יום ראשון 03 יולי 2011
מערכת TELESPORT
 קולורדו ראפידס הפסידߔ ב-2 משחקי הליגה האחרונים, אבל כעת היא חוזרת הביתה לקהל התומך ומצפה לשוב למסלול הניצחונות על חשבון היריבה, יוסטון דינמו.

כאמור, בשבועות האחרונים נקלעה קולרדו לתקופה מאכזבת במיוחד. זה נפתח בהפסד ביתי לקבוצת לוס אנג'לס גלאקסי, 3:1, ולאחר מߛן הגיעה תבוסה נוספת- 1:4 מול קולומבוס קרו, במשחק שנערך בשבוע שעבר ובו קולורדו עוד הובילה עם שער מהיר שלא הספיק.

 בעקבות ההפסדים הרצופים קולורדו במרחק 13 נקודות מפסגת הטבלה במערב, מתחת ללוס אנג'לס, סיאטל ודאלאס. בפעם האחרונה שקולורדו פגשה את יוסטון, לפני חודשיים בדיוק, זה הסתיים בניצחון קולורדו 2:1.

היריבה, יוסטון דינמו, היא אחת הקבוצות היותר לא צפויות בליגה. היא לא מצליחה לשמור על יציבות, והתוצאות בהתאם. בשבוע שעבר יוסטון ספגה הפסד 0:2 לקולומבוס, ומנגד במשחק שלפני רשמה תיקו 2Ⱥ2 מכובד מול די.סי יונייטד.

לסיכום, בהחלט ניתן לראות כי מדובר ב-2 קבוצות שיציבות לא מסתדרת איתן, ובטח לא ניצחונות. מאז השבוע הראשון של חודש מאי, ניצחה יוסטון משחק אחד בלבד, בעוד קולורדו עשתה זאת רק פעמיים לצד 6 תוצאות תיקו רצופות. אחߓ מהניצחונות כאמור היה מול האורחת, יוסטון. צפוי משחק שקול, שככל הנראה לא יתעלה לרמה גבוהה מדי. לחוששים מעט אפשר לגבות בתוצאת X.

משחק 60: קולורדו ראפידס - יוסטון דינמו. ההימור: 1 ביחס 1.6


תגובות

3

טלספורט בפייסבוק