גלאקסי: דונובן חוזר. השוער השלישי בהרכב

המלצת WINNER למשחק MLS: הכוכב סיים את משחקיו בגביע הזהב ויחזור למשחק הלילה מול סיאטל, שהפסידה ללוס אנג'לס גלאקסי חמישה משחקים רצופים. הבעיה של לוס אנג'לס: בשער יעמוד בריאן פארק בהופעת בכורה עולמית ב-MLS

יום שני 04 יולי 2011

 לנדון דונובן, כוכב ההתקפה של לוס אנג'לס גלאקסי, חוזר הלילה לשורות הקבוצה אחרי שסיים את הופעותיו בגביע הזהב במדי נבחרת ארצות הברית. לגלאקסי זו בשורה משמעותית מכיוון שטרם צאתו לאליפות הוא הבקיע תשעה שערים, וחזרתו היא תרומה משמעותית למשחק ההתקפה שלהם.

גלאקסי נחשבת פייבוריטית,Ƞוהיא ניצחה את סיאטל בכל חמשת המשחקים האחרונים ביניהן. מאזן השערים לטובת הגלאקסי עומד על 2-11 ושחקניה ישאפו לנצח הלילה ולהוכיח את הדומיננטיות שלהם בחוף המערבי.

בשורה אחרת בגלאקסי היא הצבתו בשער של השוער המחליף בראיין פארק. מדובר בשוער השלישי של גלקסי. שוער אחד פצוע במועדון והשני מושעה. לפארק תהיה זו הפועת בכורה עולמית ב-MLS.

הגלאקסי עדיין מתאוששת מהמשחק האחרון שלה ב-MLS שנגמר ב-0-0 מול סן חוזה. הגלאקסי הפסידו במשחק את שני השוערים שלהם, מייק מגי נכנס לשער והצליח למנוע ארבעה שערים בטוחים, דבר שהביא לו את תואר ה-MVP  של השבוע בליגה.

כרגע אחרי 19 מחזורים לגלאקסי 35 נקודות ולסיאטל 31. גלאקסי במקום הראשון וסיאטל במקום השלישי. הגלאקסי Ӣשו סדרה של עשרה ניצחונות רצופים - הגדולה בליגה השנה, בעוד שסיאטל נמצאת עכשיו בעיצומה של סדרה של שישה משחקים ללא הפסד - בתקווה לא להפסיד הלילה.

משחק מספר 83: לוס אנג'לס גלאקסי - סיאטל סאונדרס. ההימור: 1

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק