מתיאס פרננדס בספק לאורוגוואי

קופה אמריקה: הקשר והכוכב של נבחרת צ'ילה, שנפצע במשחק הפתיחה של נבחרתו מול מקסיקו, עלול להחמיץ את המשחק מול היריבה העיקרית לראשות הביר. רופא הקבוצה: "אם המשחק היה נערך הלילה הוא לא היה משחק"

יום חמישי 07 יולי 2011
מערכת TELESPORT

אߗרי הניצחון שלה במשחק הפתיחה מול מקסיקו, נבחרתה של צ'ילה מתכוננת במרץ למשחק הקשה שמצפה לה בלילה שבין שישי לשבת מול אורוגוואי החזקה של פורלאן, סוארז וקבאני. צ'ילה, מובילה את הבית עם ניצחון במשחק הפתיחה אבל מול האורוגוואים היא תאלץ ככל הנראה להסתדר ללא מתיאסȠפרננדז, הקשר המצויין של ספורטינג ליסבון.

הקשר, נפצע ברגלו הימנית במשחק מול מקסיקו. בבדיקה שנערכה לו ע"י רופא הנבחרת, ד"ר לואיס מאיה, התברר שהפציעה אינה חמורה במיוחד, אך הקשר עדיין נמצא בספק גדול למשחק שעשוי להכריע את ראשות הבית.
"השחקן לא סובל מנקע חמור ואין לו נזק רציני, אולם אנחנו נמשיך לבדוק את מצבו. בכל מקרה, אם המשחק היה נערך היום (חמישי) פרננדז לא היה יכול לשחק בוודאות". כך אמר רופא הקבוצה.

פרננדז, נטש את המשחק מול מקסיקו במחצית השניה בשߜ הפציעה שלו ובנבחרת חששו שהוא ייאלץ להעדר מהמשך הטורניר אך התבדו. בכל מקרה, רק מחר (שישי) יתברר אם הקשר יוכל לפתוח במשחק החשוב מול פורלאן וחבריו.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק