פאטו? ניימאר? רונאלדיניו!

המלצת TINNER: הדרבי הגדול של ברזיל הוא לא רק על השליטה בריו דה ז'נרו, אלא עשוי כבר עכשיו לנתק את אחת מהשתיים מחלום האליפות. האם בכוחו של רונאלדיניו לסחוב את פלמנגו לניצחון על חשבון פלומיננזה?

יום ראשון 10 יולי 2011
ארז דיקפלד
 ברזיל היא אחת המדינות הגדולות ביותר בעולם, וכך בהתאם גם אוכלוסיית המדינה. בברזיל חיים נכון לתחילת שנת 2011 חיים למעלה מ-190 מליון אנשים. ואתם בוודאי שואלים למה המידע משמש? כי זהו גם מצב הכדורגל בברזיל.

ככל שהספורט מתפתח בברזיל, גם הכדורגל מתקדם. בליגה הברזילאית הבכירה ישנם לא מעט דרבים כתוצאה מריבוי הקבוצות בערים הגדולות, ריו דה ז'נרו וסאו פאולו. בריו דה ז'נרו יש מעבר לקופה קבנה- לא פחות מ-4 קבוצות בליגת הכדורגל הבכירהȮ בסאו פאולו יש לפחות 3 נציגות מדי עונה, וזה מבלי לכלול קבוצות דוגמאת סאנטוס הסמוכה.

אבל עם כל הכבוד למשחקי הליגה, יש ערב אחד מעל כולם. 90 דקות שמרתקות למסכי הטלוויזיה מדינה שלמה. זהו דרבי ה-"פלה-פלו" בין פלומיננזה ופלמנגו.̼br/>
פלומיננזה זוכה לארח את הדרבי הגדול הערב, אבל דווקא האדומים-שחורים של פלמנגו מגיעים בכושר שיא. זאת הודות לאיש וחיי הלילה, השחקן שפתחו לכבודו קו חם בו אוהדים יכולים לדווח היכן הם צפו בקשר מבלה את השעות הקטנות של הלילה. אם עוד לא Ӡיחשתם וגם אם זה ברור מאליו- נכון, מדובר ברונאלדיניו.

לאחר פתיחה דיי מהוססת של הכוכב שהגיע ממילאן, תקופה של חיי הוללות בעיקר, בשבועות האחרונים הוא בלתי ניתן לעצירה. רונאלדיניו הלוהט סוחף את פלמנגו כשלזכותו 5 שערי ליגה ב-8 משחקים, מדורג שני בטבӜת מלך שערי הליגה. לפני עשרה ימים כבש רונאלדיניו צמד מול מיניירו, ניצחון שהקפיץ את פלמנגו למקום השני בטבלה נכון לשבוע שעבר. באמצע השבוע גברה פלמנגו בביתה על סאו פאולו, 0:1.

בצד השני, פלומיננזה מתקשה מאוד לשחזר את הישגי העונה שעברה תחת מאמ۟ סאנטוס כיום, מוריסי רמאליו. לאחר אובדן האליפות הדרמטי בחורף האחרון, פלומיננזה של העונה הנוכחית דיי מקרטעת והיא ממוקמת במקום השמיני בלבד. לזאת מצטרפת היעדרותו של פרד, חלוץ נבחרת ברזיל שמשתתף בקופה אמריקה ואף כבש את שער השיוויון בתוספת הזמן מול פרגוואי.
קורינתיאנס מסאו פאולו היא מוליכת הטבלה בימים אלו עם 19 נקודות ומשחק חסר, ופלמנגו השלישית נמצאת במרחק 3 נקודות והיא יודעת יודעת שאסור לה לאבד אף לא נקודה אחת בדרך, בוודאי שלפחות לא עד השלמת המשחק החסר בין קורינתיאנס לסאנטוס. גם לפלומיננזה משӗק חסר בדרך מול סאנטוס, והיא יודעת שניצחון בדרבי הגדול של ריו וכן במשחק ההשלמה יזניק אותה היישר לצמרת הגבוהה.

אך האם פלומיננזה יכולה לרשום לראשונה העונה ניצחון 3 ברציפות? אנחנו חושבים שלא. לולא 4 משחקי תיקו ברציפות בפתיחת העונה, פלמנגו הייתה בߨאש הטבלה ללא חשש ממה תעשה קורינתיאנס במשחק ההשלמה מול סאנטוס. נראה כי כושר ההבקעה של הקבוצה בראשות רונאלדיניו בשבועות האחרונים פשוט עושה את שלו. אם נבחרת הסלסאו בקופה אמריקה מאכזבת אתכם, תצפו למשחק חם ביותר הערב בריו.

משחק 49: פלומיננזה-פלמנגו. ההימור: 2 ביחס 2.2

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק