וושינגטון תנסה למנוע הפסד רביעי ברציפות

המלצת WINNER WNBA: עשרה ימים אחרי שאירחה את סיאטל והפסידה לה, וושינגטון תשחק מולה שוב במטרה לנקום. לנגהורן ובירד חוזרות לשחק בוושינגטון

יום שלישי 12 יולי 2011

מכת פציעותĠמשתוללת בסיאטל ובוושינגטון לפני המשחק ביניהן, אם כי וושינגטון מקבלת את כריסטל לנגהורן ואלאנה בירד בחזרה במגרש, כשתנסה למנוע הפסד רביעי ברציפות במשחק הלילה.

בשנה שעברה וושינגטון סיימה את העונה ראשונה בבית המזרחי, אבל העונה בגלל מכת הפציעות היא מצאהȠאת עצמה במקום האחרון בבית זה. וושינגטון שבמאזן שלילי של 8-2 משחקת ללא מוניק קורי הפצועה בברך שמאל, ואלאנה בירד הפצועה ברגלה. שתיהן נעדרו מפתיחת הליגה, כאשר לנגהורן החמיצה את שלושת המשחקים האחרונים.

לנגהורן, הקלעית המצטיינת של הקבוצה, עם ממוצע 18.1 נק' למשחק אמרה: "אני שמחה לחזור ומקווה שנייצב את השורות כך שנתחיל לצבור ניצחונות. המקום האחרון ממש לא מתאים לנו ונעבוד קשה כדי להתקדם בטבלה".

ב-3 ביולי אירחה וושינגטון את סיאטל והפסידה 63:73. סיאטל משחקת ללא הכוכבת שלה לורן ג'קסון הפצועהĠבברך, וזו נקודה קריטית לקראת המשחק הלילה. עם זאת, סיאטל היא קבוצת ההגנה הטובה בליגה ובמשחק האחרון מול וושינגטון היא הגבילה אותה לאחוז קליעה של 38.1 בלבד.

בשבת הארונה סיאטל נתנה את המשחק ההתקפי הטוב ביותר שלה העונה כשהביסה את לוס אנג'לס 80:98. מאמןȠסיאטל בריאן אגלר אמר: "נשאף ליכולת דומה גם מול וושינגטון הלילה". כוכבת סיאטל סווים קאש קלעה 26 נק' במשחק הזה והיא בכושר מצוין לקראת וושינגטון.

משחק מספר 5: סיאטל סטורם - וושינגטון מיסטיקס (‎+10). ההימור: 1

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק