העיקר לחזור הביתה בשלום

סנט ג'וליה האנדורית תפגוש את בני יהודה ותנסה לחזור על סנסציית סנטה קולמה. בני יהודה שיחררה אומנל את לירוי צעירי למכלן, אך גם בלעדיו היא תסתדר. אבוקסיס: עשינו מחנה אימונים במטרה להביא תוצאה טובה

יום חמישי 14 יולי 2011
שלמה חסיד

 סנט ג'וליה האנדורית תנסה לעשות הערב (19:30) סנסציה ולנצח את בני יהודה במשחק הראשון בין השתיים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. 

סנט ג'ולייה סיימה במקום הראשון בעונה שעברה בתום העונה הסדירה, אך אחרי פליאוף האליפות, היא סיימה רק במקום השני אחרי סנטה קולומה. 

סנט ג'וליה הודחה בעונה שעברה בסיבוב הראשון עם 8-0 כולל בידי מיפה הפינית, גם בשנים שלפני כן היא הודחה כשהיא סופגת רביעיות וחמישיות.

&n͢sp;בני יהודה שיחררה אומנם את לירוי צעירי למכלן, אך גם בלעדיו היא תסתדר. מכבי ת'א כבר ביקרה לפני ארבע שנים באנדורה וחזרה עם זנב בין הרגליים בהפסד 1:0  לסנטה קולמה, אבל סנסציות כאלה, מתרחשות רק לעיתים נדירות.

מאמן הקבוצה, יוӡי אבוקסיסקיים קיים מסיבת עיתונאים ואמר:  "אנו פותחים עונה במוקדמות הליגה האירופית וזה מרגש. אנו שמחים להשתתף במפעל הזה וצריכים להביא תוצאה טובה מפה, עשינו מחנה אימונים במטרה להביא תוצאה טובה, לחזור הביתה ולעבור לשלב הבא.Ƞאין לי ספק שבעוד חודש עם פתיחת הליגה הקבוצה תבין מה אני רוצה ועם החיזוק נראה עוד יותר טוב".

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק