6 המלצות סקנדינביות לשבת

כמדי יום, אנחנו ממליצים לכם על משחקים מתוכניית ה-WINNER. היום אנו ממליצים על שישה משחקߙם מליגות הכדורגל בשבדיה, פינלנד, איסלנד ודנמרק

שבת 16 יולי 2011
מערכת TELESPORT


משחק מס. 29 - נורקופינג - סיריאנסקה - 1 (יחס 1.65)

משחק משבדיה, ליגה ראשונה. שתי הקבוצות נראות רע.. נורקופינג במקום ה-13 בטבלה עם תיקו במחזור האחרון מול מאלמו בבית, זאת אחרי שלושה הפסדים רצופים. סיריאנסקה מהצד השני הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים שלה, זאת אחרי ניצחון ביתי על מיאלבי החלשה. בסיבוב הקודם ניצחה סיריאנסקה בקלות 3-0, לדעתי בזכות הביתיות שלה, הפעם אני מאמין שנורקופינג תעשה את אותו הדבר. שתיהן חלשות והביתיות כӐן תשחק תפקיד עיקרי. 

משחק מס. 32 - דגרפורס - סנדסבאל - 2 (יחס 2.05)

עוד משחק משבדיה, הליגה ראשונה . דגרפורס מדורגת במקום השני בטבלה. היא מגיעה למשחק היום אחרי שני הפסדים במהלך שלושת המשחקים האחרונים שלה כשבשלושת Ӕמשחקים האחרונים שלה נכבשים 12 שערים כשהיא הפסידה בחוץ 4-0 לפלקנברג ו-3:0 לסנדסבאל ו-5:0 היא ניצחה בבית את בראג. סנדסבאל מהצד השני אחרי שני ניצחונות רצופים, 3-0 על יונקופינג ועל דגרפורס כאמור במחזור האחרון. סנדסבאל מקבלת יחס עדיף במשחק הזה. לאורך השנים היא היתה קבוצה טובה יותר טובה בהרבה מדגרפורס כאשר ב-11 משחקים היא ניצחה בשבעה משחקים והפסידה פעמיים בלבד. הקבוצה ניצחה בכל המשחקים שלה בדגרפורס, חמישה במספר ביחס שערים 11-2. למרות המיקומים בטבלה, שווה לקחת פה את הסיכון ולסמן 2.

משחק מס. 36 - ېודנסה - נורדסלנד - 1 (יחס 1.35)

הליגה הדנית יוצאת היום לדרך במשחק בו תארח אודנסה, שסיימה את העונה במקום השני בטבלה, כשהיא מארחת את נורדסלנד שסיימה במקום השישי. במפגשים בין השתיים בעונה שעברה ניצחה קבוצת החוץ בשני המפגשים, כאשר אודנסה ניצחӔ בקלות 4-1 בסיבוב הראשון, נורדסלנד ניצחה 2-1 בסיבוב השני. אודנסה התחזקה בקיץ האחרון כשהביאה את המגן הנורבגי רגיונסן משאלקה בעבור 250 אלף יורו, היא שיחררה שני שחקנים לא משמעותיים, את החלוץ ראנסטורם שעבר להאמרבי השבדית ואת קאקא (מישהו אחר לגמרי) שעבר לשחק בӜיירה הפורטוגלית. נורדסלנד מהצד השני שיחררה את המגן השבדי הצעיר בנגטסון לקופנהאגן האלופה והביאה בהשאלה את הדני לינג ששיחק בעונה שעברה בקבוצת המשנה של ליל, וכבש שם שני שערים בשבעה משחקים. ההימור שלי... אודנסה תפתח את העונה הזו טוב יותר מנורדסלנד. היא קבוצה חזקה ממנה ולדעתי היא גם תנצח כאן.

משחק מס. 40 - ה.י.ק הלסינקי - וי.פי.אס - 1 (יחס 1.10)

משחק מהליגה בפינלנד. הלסינקי סופרת כבר 11 ניצחונות רצופים ויתרון של 9 נק' בצמרת הטבלה על פני יבסקילה שניצחה אמש בהאקה. וי.פי.אס שתתמודד מולה היום מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, כשהיא מסיימת בכל ארבעת המשחקים האחרונים שלה בתוצאה 1-1. המשחק הראשון בין השתיים בסיבוב הראשון נגמר 2-0 להלסינקי, לדעתי הפעם ילך לה מעט יותר קל. היא אמורה לנצח את המשחק הזה דיי בקלות. אני מסמן כאן 1.

משחק מס. 44 - סטיארנן - בריידבליק - 1 (יחס 2.10)

הגענו אל הליגה האיסלנדית. סטיארנן מדורגת במקום החמישי בטבלה. היא אחרי תיקו 1-1 מול ואלור וניצחון על פאלקיר 4-1 מחזור אחד לפני כן. היא תארח היום את בריידבליק שצמודה אליה בטבלה במקום ה۩ישי כשזו הפסידה במוק' ליגת האלופות לרוזנבורג 5-0 במשחק הראשון. בליגה היא אחרי שני ניצחונות בית ותיקו בחוץ. סטיארנן טרם הפסידה העונה בבית, שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו כשבריידבליק בחוץ עם שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים. לדעתי סטיארנן טובה יותר, בבית היא יכול۔ לנצח את בריידבליק שמגיעה למשחק היום אחרי השפלה בליגת האלופות. אני מסמן כאן 1. לדעתי שווה לחזק ב-X.

משחק מס. 54 - וסטראס - קווידינג - 1 (יחס 1.85)

עוד משחק מהליגה השבדית השנייה. שתי סוגרות הטבלה נפגשות ראש בראש שוב פעߝ אחרי שבמשחק האחרון בין השתיים, לפני שבוע וחצי, ניצחה וסטראס בחוץ 1-0 והחליפה מקומות עם קווידינג. הניצחון של וסטראס הגיע אחרי חמישה הפסדים רצופים כאשר קווידינג חלשה מאוד וניצחה רק פעם אחת במהלך 18 המשחקים האחרונים שלה. היא קבוצה מאוד חלשה ולדעתי היא תפסיד היום פעם נוספת. אני מסמן כאן 1 

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק