2 המלצות WINNER למשחקי הבייסבול

סינסינטי תנסה לרשום ניצחון שני ברציפות לראשונה מזה חודש ימים, אבל סט לואיס במאזן טוב יותר והיא פייבוריטית. לוס אנג'לס תנסה לנצח שוב את אריזונה, אשר שואפת להימנע מהפסד רביעי ברציפות

שבת 16 יולי 2011
שלמה חסיד

מספר משחקים מסקרנים יערכו הלילה בליגת ה-WNBA ואנו מעניקים לכם המלצות על שני משחקים.

ברנדון פיליפס וסינסינטי ינסו לרשום הלילה ניצחון שני ברציפות, לראשונה מזה חודש, כאשר יארחו את סט לואיס. אם אכן הם ינצחו, יהיה זה ניצחונם החמישי ברציפות בבית.
 
סינסינטי במאזן של 46-47, ואילו סט לואיס במאזן של 44-49. על פי המומחים, סט לואיס פייבוריטית במשחק הלילה, למרות שהיא משחקת בחוץ.
 
ברנדון פיליפס, כוכב סינסינטי, אמר: "בבית שלנו אנחנו לא נופלים מאף קבוצה, וסט לואיס יודעת שהיא תצטרך להילחם חזק בשביל לרשום ניצחון מולנו".
 
סט לואיס במאזן 4-6 מול סינסינטי השנה, כשהיא מפסידה בכל ארבעת משחקי החוץ. הקבוצה הפסידה בארבעה מששת ߞשחקיה האחרונים, ו-11 מ-18 משחקים מאז ה-11 ביוני. מנג'ר הקבוצה טוני לה רוסה אמר: "זה מאוד מאכזב. אנחנו עובדים קשה מאוד במגרש, ואני אופטימי ומאמין שנצא לדרך חדשה". 

משחק מספר 78: סינסינטי רדס -&ͮbsp;סנט לואיס קרדינלס. ההימור: 1

לוס אנג'לס רוצה ניצחון שישי ברציפות
 
לוס אנג'לס רוצה לרשום הלילה ניצחון שישי ברציפות כשתשחק מול אריזונה, אשר מצידה מנסה למנוע הפסד רביעי ברציפות. בצל הכותרות הגۓולות על משפט הגירושים של הבעלים של לוס אנג'לס פרנק מקורט, שעלול לאבד חצי מהונו לטובת אשתו לשעבר, דבר שעלול לגרום לו למכור את הקבוצה, הקבוצה שלו תנסה להמשיך בשעטה שלה קדימה.
 
רק אתמול ניצחה לוס אנג'לס את אריזונה 4-6, היה זה ניצחונה ߔחמישי ברציפות, שהגיע אחרי ארבעה הפסדים רצופים שלה. האול סטאר מאט קאמפ אמר: "ההרגשה בקבוצה פשוט מצויינת ואנחנו רוצים להמשיך בתנופה".
 
בעקבות ההפסד אתמול אריזונה מרוחקת ארבעה וחצי משחקים מסן פרנסיסקו בצמרת טבלת הߞערב. כוכבה חאבייר נאדי אמר: "אנחנו בתקופה פחות טובה, ונשתדל לצאת ממנה". 

משחק מספר 84: אריזונה דיאמונדבקס - לוס אנג'לס דודג'רס. ההימור: 2

צילום: GETTYIMAGES

 Ȼ

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק