רוקדת לא רק עם כוכב אחד

אחרי שנבחרה לבחורה הסקסית ביותר בהולנד. סילביה ואן דר וארט הפכה לאחת הנשים המפורסמות בגרמניה. השתתפה במספר רב של תוכניות טלביזיה. מנחה את "רוקדים עם כוכבים" ופותחת את פרוייקט "נשות הכדורגלנים היפות בעולם"

יום חמישי 14 יולי 2011

 רפאל ואן דר וארט רשם קריירה מפוארת למדי באירופה, כזו שעוד רחוקה מלהסתיים. ההולנדי פותח כעת עונה נוספת במדי טוטנהאם הלונדונית, אבל למי שלא מכיר את האישה שמאחוריו, זה הזמן.

סילבי ואן דר וארט בת ה-ij3, אשתו של רפאל, היא מגישת טלוויזיה ודוגמנית מפורסמת באירופה, בעיקר בגרמניה. בגיל 18 היא החלה את דרכה בתור דוגמנית, כשהלכה למספר סוכנויות דוגמנות בהולנד. הפריצה של סילבי ואן דר וארט הגיעה בטלוויזיה, כשלקחה חלק פעיל בערוץ פוקס קידס ההולנדי וכן הנחתה מספר טۧסים של תחנת מוזיקה בה עבדה, כשבמהלך אירועים אלה היא צברה מוניטין עד שהנחתי את טקס שחקן השנה של פיפ"א לשנת 2008.

בשנת 2003 היא נבחרה לבחורה הסקסית ביותר בהולנד, ותוך זמן קצר היא החלה לנהל רומן עם קשר אייאקס ובעלה כיום, רפאל ואן דר וארט. בעקבותȠההצלחות המסחררות שרשמו השניים, במהרה הם נהיו לאחד הזוגות המפורסמים ביותר.

בעקבות מעברו של רפאל ואן דר וארט לליגה הגרמנית, שם שיחק בהמבורג, המשיכה סילבי להשתתף בתכניות טלוויזיה אך בטלוויזיה הגרמנית. אשת הכדורגלן עם הזמן נכנסה לתכניות טלוויזיה רבותȠוללא ספק הייתה מהנשים המצליחות ביותר באותה תקופה  היא השתתפה בעבר בגירסה  הגרמנית לרוקדים עם כוכבים ואף הפכה למנחת התוכנית.

לאחר מכן עבר הזוג למדריד בעקבות הצטרפותו של הקשר לריאל מדריד, אולם דווקא שם חיכו למשפחת ואן דר וארט בשורות לא נעמות. בחודש יוני 2009 היא הודיעה שהיא סובלת מסרטן השד, ולאחר מכן גם השחקן עצמו סיפר שזו הסיבה שהוא לא יכול היה לעזוב את מדריד למרות הרצון של הקבוצתו להשתחרר מהחוזה. בשנה לאחר מכן עברו השניים ללונדון, מה שחיזק עוד יותר את הכינוי "הבקהאמים החדשים&quoʹ;.

רוצה להכיר את אשתו של קאקה? לחצו כאן.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק