בקרוב: 150 משחקים ביום ב-WINNER

בלעדי: מהפכה במועצת ההימורים: בקרוב יופצו 3 תוכניות WINNER במהלך השבוע, כאשר בכל תוכנייה למעלה מ-250 משחקים. המטרה לפגוע עוד יותר בהימושים הלא חוקיים. כיום, בכל תוכנייה קיימים 90 משחקים

יום שני 01 אוגוסט 2011
דורון ברגר

מהפכה גדולה צפויה בקרוב מאוד במועצת ההימורים, כאשר המועצה להסדר ההימורים בספורט מתכוונת לשנות את כל מבנה תוכניית הווינר ליין ולהוסיף מאות משחקים בשבוע, עליהם יהיה ניתן להמר.

בקרוב יופצו 3 תוכניות מדי שבוע, כאשר כל תוכניית ליין תכיל למעלה מ-250 משחקים. כיום, מופצות 3 תוכניות ליין בשבוע (לעתים רחוקות מופצת תוכנייה רביעית), כאשר כל תוכניית משחקים מכילה 90 משחקים בלבד.

למעשה, יהיה מדובר בגידול של קרוב ל-300 אחוזים ממספר המשחקים̠עליהם ניתן יהיה להמר במהלך כל יום. 

יש לציין כי לאחרונה נוספו משחקי בייסבול, טניס ומירוצי מכוניות אל תוכניית הווינר ליין. בקרוב מאוד תכיל התוכנייה גם משחקי פוטבול, הוקי קרח וככל הנראה גם משחקי כדוריד. בעתיד היותר רחוק יתווספו הימורים על ߞירוצי סוסים.

לפיכך, בקרוב ניתן יהיה להמר על כ-150 משחקים ביום. חלק מההימורים יהיו על אותו משחק, כמו למשל מספרי הקרנות, מספר השערים וכו', כפי שנהוג היום. 

אתר TELESPORT ימשיך לספק בזמן אמת את תוצאות ההימורים מכל המשחקים, בקו Ӕטלפון  6565*, באתר הסלולרי וכמובן באתר האינטרנט בו אתם גולשים כעת. 

מטרת מועצת ההימורים היא לנסות לפגוע באתרי ההימורים הלא חוקיים וכן באתרי ההימורים הזרים, עליהם אסור להמר בישראל על-פי חוק, כאשר שוק ההימורים הלא חוקיים מוערך בפי 10 ۞המחזור השנתי של מועצת ההימורים.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק