הרגליי۝ בבלומפילד - הראש בהלסינבורג

החניכים של יוסי אבוקסיס יארחו הערב את סנט יוליה עם יתרון מבטיח של 0:2 מהמשחק הראשון באנדורה. ניצחון של הזהובים ישלח אותם לשלב הבא למפגש קשה מאוד מול מוליכת הליגה השבדית

יום חמישי 21 יולי 2011
מערכת TELESPORT

בני יהודה לא צפוייה להתקשות יותר מידי מול סנט יוליה הארמנית, בדרך למפגש בשלב הבא של הליגה האירופית מול הלסינבורג החזקה. הזהובים, ניצחו בקלות 0:2 במשחק הראשון באנדורה וגם תיקו ביתי יעלה אותם שלב.

הקבוצה, שלזכותה כבשו פיני בלילי ומרינקוביץ בשלב הקודם תנסה שלא להיכנס לתסבוכת מיותרת כאשר הפחד הגדול של אבוקסיס לקראת המשחק הזה הוא השאננות. בבני יהודה כבר חושבים על הלסינבורג אבל כדי לפגוש את השבדים הם צריכים להשלים את המלאכה מול הקבוצה האנדורית הצנועה.

בקבוצה מסתגלים אט אט למאמן החדש שלהם - יוסי אבוקסיס שנכנס לנעליו הענקיות של דרור קשטן המנוסה והוותיק. המאמן הוחלף אבל הסגל של הקבוצה, שהצליח להתברג בצמרת ליגת העל בעונה שעברה, לא השתנה מלבד עזיבתם של לירוי צעירי למכלן ומשה ביטון להפוۢל חיפה.

מארינקוביץ ובלילי, שכבשו במשחק הקודם יפתחו שוב במרכז ההתקפה יחד עם שליו מנשה ופדרו גלבאן, הקשרים ההתקפיים המצויינים של הקבוצה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, עוז ראלי, קסטוטיס איבסקיביצ'יוס, שלו מנשה, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ', פיני בלילי

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק