4 המלצות WINNER לליגה האירופאית

כמדי יום אנו ממליצים לכם על משחקי ה-WINNER להימור. היום אנחנו ממליצים לכם על ארבעה משחקים ממוקדמות הליגה האירופאית

יום חמישי 21 יולי 2011
מערכת TELESPORT

 משחק מס. 79 - פ.ק. סראייבו - אורברו - 1 (יחס 2.10)

המשחק הראשון בשבדיה נגמר בתיקו מאופס ומאכזב עבור אורברו. הקבוצה השבדית שהיתה חזקה מאוד בשנה שעברה, מדורגת כיום רק במקום ה-11 בליגה כשהיא מפסידה בחמישה משחקים רצופים בליגה. סראייבו קבוצה לא רעה, במיוחד בבית. במסגרת האירופית היא הפסידה רק פעם אחת במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה וניצחה בארבעה. אני לא יודע עד היכן סראייבו תגיע בקמפיין הזה, אך לדעתי היא תנצח את המשחק הערב. <ȯp>

משחק מס. 82 - ז'ילינה - קיי.אר - 1 (יחס 1.25)

המשחק הראשון באיסלנד היה אמור להיות דיי שקול, אבל נגמר 3-0 חד צדדי לקיי.אר. עכשיו ז'ילינה הסלובקית צריכה לנצח בהפרש של ארבעה שערים כדי להדיח את קיי.אר. הליגה בסלובקיה החלה עכשיוȬ וז'ילינה סיימה בתיקו 1-1 מאכזב מול קוסיצ'ה. קיי.אר, מצד שני, מוליכה את הליגה האיסלנדית ביתרון של נקודה על ואלור, כשהיא מסיימת בתיקו 1-1 מול אותה ואלור במחזור האחרון. קיי.אר ניצחה רק משחק חוץ אחד בעבר האירופי שלה, השנה מול איי.אף בסיבוב הקודם. ז'ילינה קבוۦה לא רעה שבדרך כלל עוברת כמה סיבובים. לדעתי היא תנצח את המשחק הזה.

משחק מס. 83 - וולוס - ראד בלגרד - 1 (יחס 1.35)

וולוס היוונית, קבוצה די חדשה במפעלים האירופים, ניצחה במשחק הראשון בסרביה, 1-0 את ראד בלגרד, שגם היא קבוצה חד۩ה באירופה. ראד כבר עברה סיבוב אחד השנה בליגה האירופית כשהדיחה את טרה פאנה, אבל מול אולימפיאקוס וולוס הסיפור שונה. היוונים מגיעים מוכנים למשחק, כשבליגה היוונית הם במקום הרביעי. וולוס אמנם לא קבוצה מוכרת, אבל לדעתי הם יעברו את בגלרד עם ניצחון ביתי יפה.

משחק מס. 86 - בוהמיינס - אולימפיה לובליאנה - 1 (יחס 1.60)

לובליאנה הסלובנית יוצאת לאירלנד, אחרי שניצחה בבית 2-0. לובליאנה לא קבוצה חזקה כל כך. במחזור הפתיחה בליגה הסלובנית היא הובסה בבית 3-0 בידי קלייה. בוהמיינס מצד השני מדורגӪ במקום החמישי בליגה האירית, אחרי 20 מחזורים, כאשר בליגה זו היא אחרי שלושה ניצחונות רצופים. בוהמיינס לא קבוצה גדולה, אני מהמר שהיא תנצח 1-0 קטן, אבל לא תעבור לסיבוב הבא. 

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק