3 המלצות לליגות הסקנדינביות

כמדי יום, אנחנו ממליצים לכם על משחקים מתוכניית ה-WINNER, והיום אנו מתמקדים ב-3 משחקי כדורגל מפינלנד ושבדיה. אז על מה אנחנו ממליצים? הכנסו וצפו בהמלצות לבוקר שבת

שבת 23 יולי 2011
מערכת TELESPORT

 משחק מס. 33 - יארו - ה.י.ק הלסינקי - 2 (יחס 1.20)

הלסינקי הולכת השנה חזק מאוד בליגה הפינית. היא בדרך לאליפות נוספת, ביתרון של 9 נק' על המקום השני. היא ברצף ניצחונות Ӟשוגע וגם במוק' ליגת האלופות, היא נראית נהדר. היא שיחקה מול באגנור סיטי, לא קבוצה גדולה, אבל היא הביסה אותה 3-0 במשחק הראשון בחוץ, ו-10:0 בבית ! הניצחון הגדול ביותר שלה בהיסטוריה האירופית. היא תפגוש בסיבוב הבא את דינמו זאגרב, קבוצה "קצת" יותר חזקߔ ממנה, שלדעתי גם תדיח אותה. לבנתיים, בכל מה שקשור לליגה, היא הולכת עד הסוף. יארו שתארח אותה היום מדורגת במקום העשירי בטבלה. היא אחרי שתי תוצאות תיקו וניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים שלה.

משחק מס. 42 - הלסינגבורג - מאלמו - 1 (יחס 1.50)

מוליכת הליגה השבדית, הלסינגבורג תשחק ביום שלישי בשבוע הבא בבלומפילד מול בני יהודה שלנו במסגרת הליגה האירופית. הלסינבורג במקום הראשון בליגה השבדית ביתרון של שלוש נק' על פני אלפסבורג. היא קבוצה מצויינת שרצה העונה על התואר. היא מנצחת בשני המשחۧים האחרונים שלה בליגה, שתי קבוצות חזקות. 3-0 את דיורגרדן ו-2:1 את קלמאר בחוץ. היא תארח היום את מאלמו, גם קבוצה מצוינת- הייתה אלופה לא פעם אחת. מאלמו במקום השמיני כרגע אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד עם שני ניצחונות בית ושתי תוצאות תיקו בחוץ. הלסינגבורג רוצה להגיע למשחק מול בני יהודה מוכנה ככל האפשר- היא תאפשר ככל הנראה למשחק שחקנים לנוח, אבל הם לא יורידו את הרגל מהגז.

משחק מס. 46 - ורנאמו - לנדסקרונה - 1 (יחס 2.05)

שתי הקבוצות מדורגת בחלק התחתון של הטבלה בליגה השבדית השנייה̮ ורנאמו במקום ה-13, היא אחרי שני ניצחונות רצופים, 3-2 על אסיריסקה ו-1:0 באסיריסקה. לנדסקרונה במקום ה-14 כשהיא אחרי הפסד כפול לפאלקנברג, 5-1 בחוץ ו-2:0 בבית. בסיבוב הראשון נפרדו הקבוצות בתיקו 1-1. ורנאמו כרגע בכושר לא רע, לדעתי היא ברמה זהה ללנדסקרונה אך א۠י מאמין שבבית היא יכולה לנצח.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק