כמה טוב שנגמר הקופה אמריקה

פלומיננזה תארח הלילה את פלמייראס, כאשר שני הכוכבים הגדולים של שתי הקבוצות שבים לליגה הברזילאית לאחר שסיימו לשרת את נבחרותיהם בטורניר הקופה אמריקה

יום ראשון 24 יולי 2011
מערכת TELESPORT

בעונה שעברה זכתה פלומיננזה מריו דה ז'נרו באליפות מרשימה. אך העונה̠אחרי 10 מחזורים בלבד כבר ברור שפלו לא תוכל לשמור על תוארה, אחרי שצברה 12 נקודות בלבד ןהיא ורחוקה לא פחות מ-16 נקודות מקורינתיאנס, שלא מאבדת נקודות בפסגה.

פלומיננזה מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, בדרבי לפלמנגו ובמחזור החולף לקוריטיבה בחוץȮ למרות זאת, יש לה כמה סיבות להאמין שהלילה היא תחזור למסלול הניצחונות. הסיבה הראשונה היא חזרתו לכשירות של דקו, הקשר הפורטוגלי ששיחק בעבר בצ'לסי וברצלונה. מעבר לכך, פלו מקבלת בחזרה את פרד, מלך השערים שלה שחזר מהשירות הלאומי בנבחרת בקופה אמריקה ויפתח בחוד, אӕלי לצידו של רפאל סוביס, שחקן הרכש שהגיע מאינטרנסיונל.

בצד השני, פלמייראס של פליפה סקולארי מגיעה למשחק אחרי תיקו ביתי מול פלמנגו, כשהיא רחוקה רק 9 נקודות מהפסגה. גם בצד של סקולארי יש חדשות טובות כשואלוידיה, הקשר הצ'יליאני הנהדר חזר לקבוצה אחרי ששיחۧ עם נבחרתו בקופה אמריקה. כמו כן, קלבר החלוץ המצויין החלים מהפציעה שלו ויפתח גם הוא. 

פלמייראס קבוצה מצויינת, אך הבעיה שלה היא היכולת במשחק החוץ. הקבוצה הזו עדיין לא חוותה טעמו של ניצחון חוץ ויהיה לה קשה מאוד לעשות זאת מול האלופה, שמקבלת ߑחזרה מספר שחקני מפתח כמו פרד ודקו. למרות הבדלי המיקום בין הקבוצות, פלומיננזה קבוצה לא פחות טובה מפלמייראס ועם הביתיות שלה היא גם תחזור למסלול הניצחונות. 

משחק מספר 55: פלומיננזה - פלמייראס. ההימור: 1 ביחס 2.10

צילום:̠אתר הקופה אמריקה

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק