העבירו 2 מיליון דולר להצלת הפועל פת

עקב מצבה הקריטי של הקבוצה, שיגר חבר מועצת העיר עו"ד איתי שונשיין בקשה#לאשר תמיכה חד פעמית למען למען הצלת המועדון: "לא יעלה על הדעת שהעירייה תניח לספינת הדגל של מועדוני הספורט בעיר לטבוע במצולות"

יום ראשון 24 יולי 2011
אסף בילגורי
 עקב מצבו הקריטי של מועדון הפועל פ"ת וכחלק מיוזמת עמותת האוהדים לרכוש את הקבוצה מידי המפרקים, שיגר בסופ&űuot;ש האחרון חבר מועצת עיריית פ"ת וצוות ההיגוי של יוזמת האוהדים, עו"ד איתי שונשיין, הצעת החלטה דחופה אותה הוא מבקש להעלות לסדר היום בישיבת מועצת העיר הקרובה. 

בפנייתו מבקש שונשיין לאשר תמיכה חד פעמית ע"ס 2 מיליון ₪ למען הצۜת מועדון הכדורגל. בנוסף, מבקש שונשיין כי ועדת התמיכות של העירייה תשחרר את כספי התמיכות להם הייתה זכאית הקבוצה מהשנה הקודמת, כמו גם את כספי המנויים אותם רכשה מהקבוצה. העברת כספים אלו נעצרו כאמור, עקב חוסר הוודאות בשל המתרחש בעמותה בהרכבה הקודם.
 ̻
עו"ד שונשיין: "לא יעלה על הדעת כי דווקא בשנה בה צפויה העירייה לחנוך את מתקן הספורט המפואר, המתקדם והיקר במדינה, תניח לספינת הדגל של מועדוני הספורט בעיר לטבוע במצולות.  ללא אוהדי הפועל פתח-תקוה שיאכלסו את יציעי המתקן, יהפוך האצטדיון לӜא יותר מפיל לבן ואנדרטה לתרבות הספורט שיכלה להתפתח בעיר הזאת. אנו קוראים לעיריית פ"ת ולנבחריה, לגלות אחריות ולסייע להציל את אחד ממוסדות התרבות המפוארים שידעה העיר הזאת".
 
 בימים האחרונים הצטרפו למהלך של איגוד האוהדים המבקשۙם לרכוש את הקבוצה מידי המפרקים מאות אנשים, ובתוכם גם שחקני העבר אלי מחפוד, מוטי קקון, יוסי רוזן ודניאל היידמן, וכן התקבלה תמיכתה של נירה סטלמך, אלמנתו של חלוץ הפועל פ"ת האגדי נחום סטלמך.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק