המלצת WINNER לסופר קאפ הצרפתי

הסופר קאפ הצרפתי ה-16 יפגיש הערב את הדאבליסטית ליל מול מארסיי, מחזיקת גביע הליגה, במשחק שייערך במרוקו באצטדיון המפואר טאנג'יר. האם בכוחו של אדן ההארד לסחוף את האלופה לתואר נוסף?

יום רביעי 27 יולי 2011
מערכת TELESPORT
 משחק הסופרקאפ הצרפתי לרגל פתיחת העונה ישוחק באצטדיון הסטאד דה טאנג'ר, שנמצא בעיר טאנג'ר שבמרוקו. במשחק ייפגשו ליל, האלופה ומחזיקת הגביע הצרפתי, שתשחק מול מארסיי, מחזיקת הגביע.

בעונה הקודמת רשמה ליל הישג היסטורי ביותר עבורה, לאחר שסיימה את העונה במקום הראשון והוכתרה כאלופת צרפת. אם לא די בכך, הוסיפה ליל תואר נוסף לארון לאחר שגברה בגמר הגביע הצרפתי על פאריס סאן ג'רמן, זאת הודות למאמנה המוכשר רודי גרסיה.
<͢r/> בעקבות עונה כל כך מרשימה , בעלי הקבוצה לא יכול היה למנוע ממספר שחקני מפתח כמו רמי, ג'רבינו ומרסון לעזוב את המועדון, אך הצליחו להביא תחליף הולם לכל שחקן. בנוסף, הצליחה ליל להשאיר את הכוכב הגדול, הבלגי אדן האזרד שצפוי להצטרף בעונה הבאה לאחת מߧבוצות הפאר האירופאיות.

מספר שחקנים הצטרפו למועדון במהלך הפגרה כאשר אחד מהם הוא השוער ה"ישראלי" וינסט אניימה, שוערה המעולה של הפועל תל אביב בשנים האחרונות. מאמנה של ליל ייאלץ להסתדר למשחק ללא לורן בונאר וטוליו דה מלו.


מארסיי לא חוותה הצלחה גדולה כל כך בעונה הקודמת ולמעשה רק זכייה בגביע הליגה הצרפתי ߠיחמה במעט את המעודון, שבכל זאת הצליח להשיג תואר במהלך העונה.

מאמן הקבוצה, דידייה דאשן הצליח לשמור על סגל השחקנים אך לא יכל למנוע מגבריאל היינצה וטאייה טאייו לעזוב את המעודון הקיץ. מארסיי תחסר הערב במשחק את ניקולס המושעה. גו'ליאן רודריגז ואנדר۔ פייר יחמיצו בוודאות את הסופר קאפ גם כן.

משחק 45: ליל - מארסיי. ההימור: 1 ביחס 2.5.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק