2 המלצות WINNER למוקדמות האלופות

הלסינקי, אלופת פינלנד, תארח הערב בסיבוב השלישי של מוקדמות האלופות את בינמו זאגרב לאחר שעברה בקלות 0:13 את באנגור סיטי, בעוד דינמו עברה ללא קושי את נא'פטצי 0:3. וגם: הכל על רוזנבורג מול פלזן

יום רביעי 27 יולי 2011
מערכת TELESPORT

משחק מספר 31: הלסינקי - דינמו זאגרב. 

 המשחק הראשון של הערב במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות יהיה בין הלסינקי הפינית לדינאמו זאגרב הקרואטית.

הלסינקי הפינית היא ללא ספק הקבוצה הכי גדולה ,עשירה וטובה שיש בליגה הפינית ולא נראה שבאמת יש קבוצה שיכולה להתחרות איתה בליגה הפינית הדי חלשה.

הלסינקי זוכה באופן כמעט קבוע באליפות הליגה וממשיכה להתחרות כל פעם במשחקי מוקדמות ליגת האלופות וכתוצאה מכך הקבוצה הצליחה עד עכשיו להעפיל לשלב הבתים פעם אחת בשנת 1998, אך לא הצליחה מאז לשחזר את ההצלחה הזאת, בעונה הקודמת, שחקניה היו קרובים לעשות זאת שוב אך הפסידו פעמיים גם בבית וגם בחוץ לקבוצה הסרבית.

הלסינקי מגיעה למߩחק בכושר משחק מעולה כשאר שחקניה כבשו 13 שערים נגד באנגור סיטי בסיבוב הקודם. הפעם הקבוצה צפויה להתקשות מול דינמו, שלה ניסיון רב במוקדמות ליגת האלופות. להלסינקי אין בעיות של חיסורים, ולרשות המאמן יש  סגל מלא 

דינמו זאגרב נחשבת לאחת הקבוצות העשירות בקרואטיה, אך עדיין שחקניה לא הצליחו להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, למרות ההשקעה הכבדה בהבאת שחקנים וחיזוק, הקבוצה תמיד נכשלת ברגע האמת. לקרואטים סגל מלא, למעת לאונרדו שנמצא בספק.

דינמו זאגרב הקרואטית, קבוצה חזקה מאוӓ שהדיחה את נפצ'י בסיבוב הקודם עם 0:3 בבית ותיקו מאופס בחוץ. את הליגה אגב היא פתחה השבוע עם ניצחון 0:2 בבית על זפרסיץ'. ההימור: איקס.

משחק מס. 49 - רוזנבורג - פלזן.

רוזנבורג נראית רע בליגה שלה בנורבגיה. היא בӞקום התשיעי בטבלה, היא אחרי הפסד 2:1 בסטאבק וגם את בריידבליק היא מדיחה בסיבוב הקודם כשהיא מנצחת בבית0:5 והפסידה בחוץ 2:0.

 פלזן הדיחה בסיבוב הקודם את פיוניק ירבאן ובמסגרת הסופר קאפ הצ'כי, היא ניצחה את מלאדה בולסלב בפנדלים. זוהי בסך הכל ההەפעה הראשונה של פלזן בליגת האלופות.

 רוזנבורג הנורבגית משחקת כבר כמה שנים טובים במסגרת הזאת, לא ממש הולך לה בשלבים המוקדמים יותר, אבל את השלבים האלו היא עוברת בלי בעיות. למרות הקשיים שלה בליגה כרגע, לדעתי את המשחק הזה היא תיקח ביותר רצינו۪ וגם תנצח בו. ההימור: 1

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק