2 המלצות WINNER לליגה הברזילאית

ואסקו דה- גמא ובאהיה ייפגשו הלילה למשחק במסגרת המוזור ה-12 בליגה הברזילאית, כאשר כל קבוצה נמצאת במומנטום אחר לגמרי. סיארה תארח את פראננסה

יום חמישי 28 יולי 2011
מערכת TELESPORT

ואסӧו דה- גמא ובאהיה ייפגשו הלילה למשחק במסגרת המחזור ה-12 בליגה הברזילאית, כאשר כל קבוצה תגיע למשחק כשהיא במומנטום אחר לגמרי מזה של יריבתה.

ואסקו דה- גמא, קבוצת הפאר של ברזיל שזכתה באליפות לפני שנתיים, נמצאת בתקופה מצויינת, עם שלושה&nbͳp;ניצחונות רצופים, כאשר האחרון הושג בדקה התשעים על אתלטיקו מניירו משער של דויד סוסה המצוין. לאחר הניצחון ואסקו עלתה למקום החמישי בטבלה, והיא רחוקה רק שתי נקודות בלבד מפלמייראס במקום הרביעי, כארש לזו יש משחק עודף.

באהיה מציגה עד כה עונה קטסטרופלית, כאשר לא ניצחה את חמשת משחקיה האחרונים והיא כרגע אחת המועמדות הבטוחות לירידה. באהיה אינה מרבה לספוג במשחקיה כיאה לקבוצת תחתית, ועד כה ספגה 14 שערים בלבד. ואסקו דה גמא, למרות היותה קבוצת צמרת, ספגה יותר מבאהיה, ולא הבקיעה מספיק, מה שיכול לפגוע בה מול קӑוצה שחייבת נקודות כמו אוויר לנשימה.

משחק מספר 89: ואסקו דה- גמא- באהיה. ההימור: 1

פראננסה היא קבוצה יותר ותיקה ומנוסה מסיארה הקטנה, אבל את העונה הנוכחית היא פתחה בצורה נוראית, ואחרי 11 מחזורים היא שקועה עמוקĠבמקום האחרון עם 5 נקודות בלבד. 

3 נקודות מתוך ה-5 צברה פראננסה במחזור האחרון, כשהפתיעה עם ניצחון ביתי על בוטאפוגו 1:2. למרות הניצחון, נראה כי לפראננסה יהיה קשה מאוד לשרוד בליגה כל כך חזקה, שבה הקבוצה שממוקמת ממש מעל הקו האדום היא לא אחרת̠מאשר סאנטוס, בה משחקים בין היתר ניימאר, אלאנו וגאנזו. אחרי ניצחון הבכורה, פראננסה יוצאת למשחק חוץ לא פשוט מול סיארה, שבמחזור האחרון הרשימה עם תיקו בחוץ מול פלמנגו של רונאלדיניו.

בביתה, סיארה רשמה 3 ניצחונות רצופים ומרשימים בהם כבשה 9 שערߙם ולא ספגה ולו שער אחד. בשנה שעברה סיארה לא הצליחה לגרד ניצחון מול פראננסה, אבל העונה היא נהנית מיכולת מצויינת של החלוץ הוותיק וושינגטון, שבמאזנו כבר 5 שערים. עם יתרון הביתיות, סיארה בהחלט יכולה וצריכה לנצח את המשחק הזה. 

משۗק 90: סיארה - פראננסה. ההימור: 1


צילום: GETTYIMAGES.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק