2 המלצות WINNER בייסבול

ביום ראשון השבוע טורונטו בטקסס וניצחה 0:3. הלילה היא תפגוש אותה במשחק בייתי בו היא מועמדת לניצחון נוסף. וגם: לפני חודשיים אירחה בוסטון את שיקגו לסדרה של שלושה משחקים והפסידה בכולם. הלילה ۩יקגו תארח אותה

יום שישי 29 יולי 2011
שלמה חסיד

 טורונטו ניצחה העונה ארבע פעמים את טקסס, שניצחה שלוש פעמים העונה את טורונטו. הלילה יתקיים משחק נוסף בין שתי הקבוצות, רק חמישה ימים אחרי המפגש האחרון ביניהן שהסתיים בניצחון חלק של 0:3 לטורונטו בחוץ.

 המשחק הלילה פותח סדרה של שלושה משחקים בשלושה ימים שאותם תארח טורונטו, שעל פי המומחים פייבוריטית לניצחון גם במשחק הלילה.

 בטקסס יעדרו הפצועיים קרייג ג'נטרי ואנדרס בלנקו, בעוד שבטורונטו יעדרו חוזה בטיסטה ובראיין טאלט. כוכב טקסס אלכסי אורגנו אמר: "כרגע טורונטו טובה יותר אבל אנחנו לא מרימים ידיים. נבוא לנצח". ברט ססיל מטורונטו אמר: "נשאף לנצח לעייני הӧהל המדהים שלנו שידחף אותנו היטב".

טקסס במאזן של 60:46, וטורונטו במאזן של 53:52. המאזן של טורונטו בעשרת המשחקים האחרונים עומד על 6:4, ואילו של טקסס הוא 5:5.

משחק מספר 23: טורונטו בלו ג'ייז - טקסס ריינג'רס. ההימור:&nbsͰ;1

שיקגו רוצה לעשות 0:4 על בוסטון

מגיפת פציעות רצינית משתוללת בבוסטון, שתארח הלילה את שיקגו. בבוסטון יחסרו: קליי בוחהולץ, ג'יי.די דרו, קארל קרופורד, קווין יוקיליס, ג'ד לוורי ובובי ג'נקס. בשיקגו יחסר רק טӕני פנה.

 על פי המומחים שיקגו מועמדת לניצחון הלילה, אחרי שכבר ניצחה את טורונטו בכל שלושת המשחקים ביניהן העונה. המשחק האחרון נערך ב-1 ביוני בשיקגו שניצחה 7:4.

 המשחק הלילה פותח סדרה של שלושה משחקים רצופים בין שתי הקבוצות בשלושה ימי۝. טים וולקפילד מבוסטון אמר: "יהיה קשה מאוד, מול קבוצה שניצחה אותנו שלוש פעמים בבית שלנו. נקווה לטוב". גבין פלויד משיקגו אמר: "לא נזלזל, נבוא לעשות את העבודה שלנו".

משחק מספר 27: שיקגו וייט סוקס - בוסטון רד סוקס. ההימור: 1

צילום: GETTYIMAGES

 

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק