ועכשיו: ביתר צריכה להתמודד עם אשדוד

גביע הטוטו יוצא לדרך: הקבוצה של דוד אמסלם ללא שחקני רכש תשחק בחוץ מול הקבוצה של יוסי מזרחי שנפרבה מעידן שריקי ומשה אוחיון. בשישי: חן עזריאל נמכר למכבי חיפה תמורת מיליון דולר

שבת 30 יולי 2011
שלמה חסיד

משחקי גביע הטוטו לעונת 2011/12 ייצאו בשבת לדרך והמשחק הראשון שיחל בשעה 18:30 יפגיש את מ.ס אשדוד עם בית"ר ירושלים. שתי הקבוצות מרכיבות את בית ד', (הבית הדרומי) בו משחקות גם הפועל ראשון לציון והפועל באר שבע.

בית"ר ירושלים תפתח את משחקי גביע הטוטו, בצל ההלם הגדול מפיצוץ עיסקת הרכישה של אדם לוין ודן אדלר. בית"ר תופיע  ללא שחקני רכש, ובלי משה בן לולו שעיסקת החתמתו פוצצה.

 המאמן דוד אמסלם צפוי להעלות הרכב צעיר וניסיוני בתקווה שאוהדי בית"ר יגיעו ויתמכו בקבוצה ברגע הקשה ביותר של המועדון בשנים האחרונות. אמסלם: "נילחם על מקומנו בליגה, ואם ננצח במשחק הראשון עהעונה,  אולי Ӗה ייתן פתח לתקווה".

מי שכמובן לא יהיה בסגל הוא חן עזריאל שנמכר למכבי חיפה תמורת ארבעה מיליון שקלים - סכום שעשוי לסייע לה לעבור בבקרה ולהופיע לליגה. עזריאל יקבל מחיפה שכר של 120 אלף דולר נטו לעונה - בארבע העונות הקרובות.

עזיראל אמר הבוקר: "אני עוזב את הבית שלי בבית"ר, אבל שמח שמהכסף שנכנס תמורתי הקבוצה תוכל להופיע לליגה. עכשיו הראש שלי נתון להצליח במכבי חיפה" .

 אשדוד נפרדה לשלום משני שחקנים משמעותיים: עידן שריקי ומשה אוחיון שעברו לחו"ל. דוד רביבו חۖר לקבוצה, אבל שני שחקני הרכש יא יא פטי ומריו בוסיץ' לא יכללו בסגל של יוסי מזרחי בגלל ענייני בקרה תקציביית. השחקן הנבחן רוג'רס קולה יפתח על הספסל. 

צילום: בית"ר.נט

 

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק