באיירן לא אוהבת הפתעות

המלצת WINNER לגביע הגרמני: ללא פרנק ריברי ואריאן רובן, באיירן מינכן מגיעה הערב למשחק הגביע מול איינטרכט בראונשוויג המשחקת בליגת המשנה. בסטיאן שווינשטייגר אמר: "לא נזלזל"

יום שני 01 אוגוסט 2011
שלמה חסיד

בעשר השנים האחרונות לא עברו שנתיים בלי שבאיירן מינכן לקחה לפחות תואר אליפות אחד. מכיוון שבשנה שעברה היא לא עשתה את זה - רבים מהמרים עליה כאלופה העונה. הערב היא תפגוש למשחק פתיחת העונה שלה בגביע הגרמני את איינטרכט בראוושוויג, שסיימה כאלופת הליגה השלישית והעפילה הקיץ לליגה השניה.̼/p>

בראונשוויג שחטה את הליגה השלישית בשנה שעברה וסיימה אותה ביחס שערים מדהים של 88-22, היא משחקת במערך של 4-1-4-1, אבל חוץ מזה אין לה בשורות מיוחדות, ושחקניה אלמוניים לחלוטין.

באיירן מינכן התחזקה הקיץ משמעותית בדמות השוער מנואל נויר והמגנߙם בואטנג ורפיניה, סך השקעה של כ-50 מיליון יורו, והם בוודאי לא ירצו לפשל כבר מול יריבה כה קטנה. במשחקי ההכנה באיירן מינכן אכזבה למדי, והיא לא הצליחה לנצח ב-90 דקות את המשחקים מול המבורג, מיינץ וכן את המשחקים שנערכו באצטדיונה הביתי במסגרת גביע אאודי מול מילߐן וברצלונה.

בבאיירן יעדרו פרנק ריברי, אריאן רובן וברנו. בהיעדרם צפוי לשחק הקשר בסטיאן שווינשטייגר שאמר: "לא נזלזל בבראנשוויג, אנחנו לא רוצים שהם יעשו עלינו כותרות גדולות בכל העולם". בשביל למנוע מבוכה, הבאוורים בהחלט ינצחו ߕבגדול.

משחק 84: בראונשוויג - באיירן מינכן. ההימור: 2 

צילום: GETTY IMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק