שמרוק רוברס תפתיע את קופנהאגן?

המלצת WINNER!למוקדמות ליגת האלופות: האלופה האירית רשמה הפסד 1:0 מינימלי בדנמרק ותיאלץ לשחק בצורה התקפית יותר בגומלין במטרה לחולל סנסציה

יום שלישי 02 אוגוסט 2011
שלמה חסיד

משחקי המחזור השני בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות יערכו הערב, כשאחד המשחקים המתרתקים יהיה זה בין שמרוק רוברס האירית לפ.צ קפונהאגן הדנית.

שמרוק השיגה תוצאה מצויינת ߑדנמרק, כשהפסידה לקופנהאגן רק 1:0 בסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות, ובגומלין אותו תארח היא מקווה להשיג תוצאה שתעביר אותה לשלב הבא. 

אלא שלמרות הרצון, קופנהגן עדיין פייבוריטית לניצחון. ההערכה היא שהניסיון הגדול יותר של הקבוצה הדניתȠבמפעלי אירופה ישחק לטובתם והם יהיו אלו שיזכו בכרטיס לשלב הבא.

רוברס היא אלופת הליגה האירית החלשה, ובסיבוב הקודם הדיחה את פלורה טאלין, כשניצחה 0:1 בבית וסיימה בתיקו 0:0 באסטוניה. במשחק בדנמרק קופנהאגן שכבה על השער של רוברס אבל החטיאה מצבים בטוӗים.

במשחק הבית שלה, רוברס תהיה חייבת לצאת מהבונקר כדי לנצח, דבר שבטח ייקל על הקבוצה הדנית שטובה ממנה בהרבה. הבלם הדני קן אומאן בספק למשחק בגלל פציעה מהמשחק הראשון.

קופנהאגן היא הקבוצה הטובה ביותר בדנמרק בשנים האחרונות, אבל הסגל שלה ספג זעזוזעים רבים בקיץ האחרון. הבלמים אנטונסון, קויסט, פוספשט וודנט, וכן הקשר סילברבור כולם עזבו. מי שהגיעו הם גרינהיים, פפה, דיוף ובנגסטון.

קופנהן עשתה 7 נק' משלושה משחקים בפתיחת הליגה הדנית, וחלוצה דיים אנדוי שחזר מפציעה אמר: "אם לא נעבור את שמרוק זה יהיה כישלון גדול. נבוא להילחם כדי להשיג שער מהיר ולהכריע את המשחק".

משחק מספר 13: שמרוק - קופנהאגן. ההימור: איקס

  צילום: GETTYIMAGES.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק