על מילווקי לנצל את המומנטום

המלצות לליגת ה-MLB: מילווקי תארח הלילה את סט. לואיס בהמשך ישיר לסדרה בין השתיים והמקומיים שואפים לרשום ניצחון שני ברציפות. טמפה ביי תארח את טורונטו, שמקווה להפתיע ולנצח בחוץ

יום שלישי 02 אוגוסט 2011
שלמה חסיד

משחק 15: טמפה ביי רייס - טורונטו בלו ג'ייס:

טמפה ביי מובילה 3-5 על טורונטו במפגשים ביניהן העונה, כשהמפגש האחרון היה ב-19 ב۞אי ובו ניצחה טורונטו 2-3. הלילה תיפתח סדרה של שלושה מפגשים בין השתיים תוך שלושה ימים, אותם תארח טמפה ביי.

על פי מומחי הבייסבול בארה"ב, טמפה ביי פייבוריטית לניצחון היום כאשר סוכנויות ההימורים מעניקות לה 56 אחוזים לניצחון הלۙלה מול 44 אחוזים לטורונטו. לטורונטו מאזן של 53:56 העונה, ולטמפה ביי מאזן של 51:56.

כוכב טורנטו, ריקי רומרו אמר: "מצפה למו משחק קשה ביותר, נבוא מפוקסים במטרה לנצח". דיוויד פירס מטמפה ביי אמר: "אנחנו לא רוצים לאכזב את הקהל שלנו. ۠עשה הכול כדי להשיג ניצחון". חואן קרוז הפצוע יעדר בטמפה ביי, כשלטורונטו סגל מלא למשחק הלילה. 

טמפה ביי חוזרת למגרש הביתי לאחר מסע משחקי חוץ, כשבשבועיים האחרונים רשמה 3 ניצחונות ב-7 משחקים. טורונטו נמצאת בכושר יותר טוב, על אӣ הקושי מול טקסס בשבוע האחרון ואנו נלך עם האורחת. ההימור: 2


משחק 21: מילווקי ברוארס - סט. לואיס קרדינלס:

מילווקי וסט לואיס ימשיכו הלילה את הסדרה ביניהן, אחרי שאתמול מילווקי ניצחה את סט. לואיס בתוצאה 2:6, במשחק הראשון בסדרה בין השתיים השבוע.

מילווקי במאזן עונתי של 59:61 ואילו סט. לואיס במאזן של 52:57. מילווקי סיימה את עשרת המשחקים האחרונים שלה במאזן מצוין של 2:8, ומנגד סט. לואיס עשתה מאזן של 5:5 בעשרת המשחקים האחרונים.

כוӛב סט. לואיס, ג'ימי גרסיה אמר: "מילווקי במומנטום טוב יותר, ננסה לבלום אותם". שון מרקו ממילווקי אמר: "אנחנו ננסה להמשיך בדרך ההצלחות".

מיצ'ל בוגס פצוע במילווקי ואילו  מיץ' סטטר פצוע בסט לואיס. שניהם לא יתלבשו למשחק הלילה. מיߜווקי מובילה 2-5 במפגשים בין שתי הקבוצות העונה, ואנו מעריכים שהמומנטום מהמשחק האחרון ביניהן אמש יימשך. ההימור: 1

צילום: GETTY IMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק