הפועל פת עברה בבקרה

המנכ"ל אפי צפריר הציג להתאחדות את כל הערבויות הנדרשות והגיש בקשת ערעור על החלטת בית הדין העליון להוריד את הקבוצה לליגה הלאומית: "חשוב שףישאר בליגת העל בצורה ספורטיבית"

יום רביעי 03 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT
הפועל פתח תקוה עברה היום (רביעי) בבקרה התקציבית, וכעת עוברת ההכרעה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. הקבוצה ממלאבס עמדה בתקציב המינימאלי הנדרש והציגו בטחונות ל-1.5 מיליון שקלים. 

למרות זאת, ההישארות בליגה הראשונה אינה בטוחה עבור פ"ת, שתיאלץ לחכות ולקוות כי דייני בית הדין יחליטו לקבל את הערעור שהוגש היום. מבחינת התקנון, הישארות תהיה בעייתית, אך במועדון מקווים כי העובדה שמבחינה ספורטיבית נשארו בליגה תשמש לטובתם.

מנכ"ל הפועל פ"ת אפי ۦפריר הגיש במשרדי ההתאחדות עם כל הערבויות הנדרשות ובקשת ערעור על החלטת בית הדין העליון להוריד את הקבוצה לליגה הלאומית: "בעקבות ההתפתחויות ב-24 השעות האחרונות מבקשת הקבוצה לאשר את תקציבה בבקרה ורוצה דיון בהול בשעות אחר הצהריים לפי יומנו שۜ בית הדין". 

צפריר הגיב הערב: "הגשנו בקשה לבית הדין העליון של ההתאחדות שיבחן את הבקשה שלנו. ב-24 שעות האחרונות החליטו להירתם עוד אנשים לעזרת המועדון. את הזכות יש לנו כי התקנון אומר שחמישה ימים אחרי החלטת ביה"ד אפשר להגיש בۧשה נוספת. גם היועץ המשפטי של ההתאחדות אישר זאת". 

"ביקשנו דיון בהול להערב. לא דחו את הבקשה שלנו על הסף. הרשות לבקרה תקציבית אפשרה לנו לפנות לבית הדין. חשוב שנישאר בליגת העל בצורה ספורטיבית, כי על המגרש הוכחנו שמקומנו שם. השחקניӝ שלנו קיבלו מכה קשה. אי אפשר היה להתאמן והם לקחו חופש. מחר הם יתאספו מחדש".

מי שעוד תמתין בקוצר רוח להחלטת הדיינים היא הפועל כפר סבא, שהתקציב שלה עבר בבקרה והיא תלויה כעת בהחלטה בעניין הערעור של פ"ת. הבעלים הראל רәיכמן אמר: "אני לא יודע מה יהיה עם הפועל פ"ת, אבל אנחנו מבחינתנו מוכנים כספית לליגת העל. מגיע לנו להיות בליגת העל בעקבות העובדה ששתי עונות ברציפות נפגענו מהקיזוז".

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק