הסופר קאפ האיטלקי

אלופת איטליה מילאן תפגוש בשבת את מחזיקת הגביע אינטר בפעם הראשונה בהסטוריה במסגרת הסופר קאפ האיטלקי. מה שבטוח הוא שיהיה מעניין

יום שישי 05 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT
לאחר שבע עונות, הצליחה סוף סוף מילאן, בעונה הקודמת, לזכות בתואר אלופת איטליה. מילאן החלה את משחקי ההכנה לקראת העונה הנוכחית בתבוסה 12:0 לקבוצה שירדה מילגה רביעית. משחקי ההכנה בתוספת טורניר גביע אואדי בו סיימה הקבוצה במקום הרביעי נועד לשפר את בטחון הקבוצה ומוראל השחקנים לקראת המשחק הערב בסופר קאפ. 

היכולת הגרועה של מילאן בטורניר הגביע נבע מכיוון שרוב שחקני הקבוצה הבכירה לא שותפו ולמעשה נבחנו בה שחקנים צעירים. למרות משחקי טרום העונה, ߞקווה כעת מאמן הקבוצה לפתוח את העונה בזכייה בתואר ובמיוחד שהיריבה מולה היא היריבה החזקה ביותר של מילאן בליגה, אינטר.

בפני מילאן ניצבת בעיית די גדולה למשחק כאשר בקבוצה עדיין מחפשים תחליף מתאים לקשר האגדי פירלו שעזב את הקבוצה.
במילאן בונים בעיקר על השחקן טיאגו סילבה  שבעיקר בזכות יכולתו הנפלאה מילאן הצליחה לזכות באליפות איטליה ומקווים שהשחקן יצליח לשחזר את היכולת מהעונה הקודמת כבר במשחק הסופר קאפ.

באינטר, החלוץ הנהדר ומלך השערים בעונה הקודמת סמואߜ אטו , סידר לאינטר זכייה בגביע האיטלקי כאשר כבש צמד בניצחון על פאלרמו. אינטר מגיעה עם מאמן חדש על הקווים ואין משו יותר טוב בשבילו מאשר לפתוח את העונה בזכייה בסופר קאפ ובניצחון על היריבה מילאן, כמו מילאן גם לאינר לא היו משחקי הכנה מרשימים כאөר הם מפסידים 3:0 למנצסטר סיטי ורק 0-0 מול גאלטסרי הטורקית. אינטר צפוייה להחסיר את סטאנקוביץ הסרבי בעקבצות פציעה באימון האחרון של הקבוצה. בקבוצה בונים בעיקר על סניידר השחקן שאומנם אמור לעבור לפריימר ליג  אך ביינתים אמור להוביל את אינטר לזכייה בתוېר ביחד עם החלוצים אטו וזאנטי  

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק