פלומיננזה רוצה להיצמד לצמרת

המלצת WINNER לליגה הברזכלאית: אחרי שני ניצחונות מרשימים בביתה, האלופה יוצאת למשחק חוץ מול סוגרת הטבלה ותנסה להשיג ניצחון שלישי ברציפות

יום ראשון 07 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT
 אמריקה מינייӨו, העולה החדשה לליגה הבכירה, היא כנראה גם הקבוצה הכי חלשה העונה בברזילראו החזקה. הקבוצה הזו השיגה העונה ניצחון אחד בלבד ב-14 משחקים והיא סוגרת את הטבלה עם 8 נקודות בלבד. מי ששילם את מחיר הכישלון הוא מאמנה של הקבוצה אנטוניו לופז שפוטר בשבוע שעבר מתפקידו והӢרב יערוך מחליפו ג'יבאנילו אוליביירה את משחק הבכורה שלו על הקווים. 

ג'יבאנילו ייאלץ להסתדר הערב מול האלופה ללא המגן השמאלי ג'ילסון נאסימנטו שהורחק במשחק ההפסד במחזור הקודם מול קורינתיאנס.
 
מנגד, פלומיננזה שגם היא ביצעה חילופי מאמנים לפני כחודש, מתחילה להציג את היכולת שאפיינה אותה בעונה שעברה, שבה היא זכתה כזכור באליפות מרשימה. הקבוצה מריו קיבלה דחיפה עצומה בעקבות חזרתו של מלך שעריה פרד מהקופה אמריקה. עם פרד, דקו וחלוץ הרכש המצויין רפאל סוביס, פלומיננזה נצחה את שני משחקיה Ӕאחרונים מול סרה ואינטרנסיונאל וגם שומרת על רשת נקייה. 

פלומיננזה, היא הקבוצה היחידה שלא סיימה אף משחק העונה בתיקו. יש לה 7 ניצחונות ו-6 הפסדים. ניצחון שלה הלילה עשוי להעלות אותה עד למקום השישי. אמריקה רק רוצה לברוח מהתחתית אבל היא חלשה מידי כדי לעשות זאת ופלו תרשום ניצחון שלישי ברציפות. 

משחק מספר 58: אמריקה מיניירו - פלומיננזה.  ההימור: 2

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק