חובת ההוכחה על ברזיל

המלצת WINNER: הברזילאים לא ירצו לזכור את הנבחרת שזכתה לייצג אותם בקופה אמריקה. כעת על שחקני הסלסאו לפצות. הבעיה היא שהם מתארחים אצל גרמניה המרשימה

יום רביעי 10 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORU
משחק בין גרמניה וברזיל, ידידות או שלא, זו תמיד חוויה. והערב באצטדיון המרצדס-בנץ בפרנקפורט אנו בוודאי נזכה לראות 90 דקות של כדורגל משובח בין השתיים. 

נתחיל עם המארחת, נבחרת גרמניה תחת המאמן יואכים ߜאב. גרמניה היא אולי הנבחרת הטובה ביותר ביבשת אירופה לאורך השנים האחרונות, כשלצד ההצלחה במונדיאל האחרון בו נעצרה על-ידי אלופת העולם בחצי הגמר, היא כבר הבטיחה את מקומה ביורו 2011 שייערך בקיץ הבא לאחר שניצחה את כל שבעת משחקי המוקדמות שנערכו עד כה.<Ţr/>
גרמניה תגיע הערב לאצטדיון ללא צמד שחקני ריאל מדריד, מסוט אוזיל וסמי ח'דירה, אך למזלו של לאב תחליפים יש ובשפע. השניים שצפויים לפתוח ב-11 הפותחים הם מריו גוטצה וילקאי גונדוגאן. גם החלוץ הברזילאי קאקאו המשחק בשטוטגרט עשוי לפתוח בחוד הגרמני. מיכאל̠באלאק לא זומן למשחק.

מנגד, מגיעה נבחרת ברזיל של מנזס כשהיא עוד כואבת את כשלון הקופה אמריקה. ברזיל הודחה על-ידי פרגוואי כבר בשלב רבע הגמר, לאחר שהחטיאה את כל ארבעת בעיטות העונשין מ-11 המטרים אחרי 120 דקות מאופסות.

מנזס זימן למשחק ߞול נבחרת גרמניה סגל כמעט זהה לזה של הקופה אמריקה, פרט לדויד לואיז ולוקאס לייבה שזכו למנוחה ושוחררו מהמשחק. 

גרמניה וברזיל לא נפגשו פעמים רבות בעבר. זכור לכולנו במיוחד משחק גמר המונדיאל בשנת 2002, בו ניצחה ברזיל מצמד של החלוץ הגߓול מכולם, רונאלדו. בנוסף נפגשו השתיים בגביע הקונפדרציות ב-2005 (2:3 לברזיל) ובמשחק ידידות שנה קודם לכן שהסתיים ב-1:1.

עבור נבחרת ברזיל המתכוננת לגביע העולם 2014 אותו היא תארח זו בהחלט הזדמנות להחזיר מעט כבוד לאחר החודש העגום שעברה בארגנטינה. ەבכל זאת, היכולת הרעה שלה לא תספיק לה מול גרמניה, שמול הקהל הביתי תנצח ותעביר הילוך לקראת הקיץ הבא באוקראינה ופולין.

משחק 118: גרמניה - ברזיל. ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק