שתי בלתי מנוצחות נפגשות באצטדיון מדהים

המלצת WINNER למשחק הידידות ביום רביעי בין יפן לדרום קוריאה: שתי הנבחרות בהרכבים חסרים, אבל יפן נבחרת טובה יותר, מארחת ועשויה לנצח. בפעם האחרונה שהן נפגשו זה נגמר בקרב פנדלים לטחבת יפן. מאז שתיהן לא הפסידו

יום רביעי 10 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT

עשרות משחקי ידידות יערכו ביום רביעי והמשחק הראשון ייפתח כבר בשעת צהריים. יפן תארח ביום רביעי בשעה 13:30 שעון ישראל את דרום קוריאה בעיר סאפורו, כאשר כמה מכוכבי הנבחרת שלה חסרים. מאידך, בנבחרת היפנית משחקים 14 שחקנים שמשחקים מחוץ למדינה, והיא פייבוריטית ברורה.

המנג'ר הקוריאני, צ'ו קוואג רי מחפש מחליפים לשלושה שחקני מפתח שלו שלא ישחקו ברביעי - לי צאנג יאנג מבולטון האנגלית, חלוץ סנדרלנד ג'י דונג וון וכן קשר המבורג הגרמנית, סון וונג.

קוריӐה ניצחה את יפן 40 פעמים בעבר, יפן ניצחה במפגשים הללו 22 פעם ו-12 משחקים הסתיימו בתיקו. אלא שיפן כיום במקום ה-16 בדירוג פיפ"א, 12 מקומות לפני קוריאה, ובגביע אסיה בינואר האחרון יפן ניצחה את קוריאה בפנדלים 0:3, אחרי שהמשחק הסתיים בתיקו 2:2.  אגב, מߐז שתי הנבחרות לא הפסידו באף משחק אותו ערכו.

למעשה, יפן לא הפסידה כבר 14 משחקים ברציפות. אם לא נחשיב את ההפסד בפנדלים, הרי שדרום קוריאה לא הפסידה כבר 12 משחקים ברציפות. 

כוכבי יפן הם קייסוקה הונדה מצסק"א מוסקבה, הקשר שיני קגאەוה מבורוסיה דורטמונד אלופת הבונדסליגה, והבלם שיני אוקגטווה משטוטגרט הגרמנית.

לכל מי שיזכה לראות את המשחק, כדאי לשים לב לאצטדיון ה"סאפורו דום". כ-60 אלף אנשים אמורים למלא את אחד מאיצטדיוני הכדורגל היפים והמשוכללים בעולם.
<Ţr/> משחק מספר 86: יפן - דרום קוריאה. ההימור: 1

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק