4 המלצות בייסבול להלילה

כמדי יום, אנחנו מעניߧים לכם המלצות על ליגת הבייסבול של ארה"ב, ה-MLB. היום אנו נעניק המלצות לארבעה ממשחקי הליגה שמופיעים בטופס ה-WINNER ליין

יום רביעי 10 אוגוסט 2011
שלמה חסיד

משחק 136: לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה פיליס:

פילדלפיה ולוס אנג'לס ימשיכו הלילה את הסדרה ביניהן, כאשר בחמשת המשחקים שהתקיימו ביניהן העונה פילדלפיה ניצחה בארבעה והפסידה אחד. המשחק האחרון התקיים אתמול ובו פילדלפיה ניצחה 1-4.

פילדלפיה במאזן מצוין של 40:76 ואילו לוס אנג'לס במאזן של 64:52. פילדלפיה ניצחה ב-9 מ-10 משחקיה האחרונים וכמובן שלאור כל הנתונים היא הפייבוריטית הברורה לנצח גם הלילה.

די גורדון פצוע בלוס אנے'לס וג'ו בלאנטון פצוע בפילדלפיה. שניהם לא ישחקו הלילה. ואנס וורלי מפילדלפיה אמר: "לא נזלזל, יהיה קשה מולם". צ'אד בילינגסלי מלוס אנג'לס אמר: "לא מרימים ידיים, חושבים איך להשיג ניצחון".

עם מאזן שכזה במהלך כל העונה הסדירה ובוודאי ߑמפגשים ביניהן, קשה שלא ללכת עם האורחת. ההימור: 2

משחק 142: ניו יורק יאנקיס - לוס אנג'לס אנג'לס:

ניו יורק יאנקיס ולוס אנג'לס אנג'לס יפגשו הלילה פעם נוספת, אחרי שארבעת המפגשים הקודמים ביניהם העונה הסתיימו בש۠י ניצחונות לכל צד. המשחק האחרון התקיים אתמול, ולוס אנג'לס ניצחה 4-6.

לניו יורק מאזן של 45:69 ואילו לוס אנג'לס במאזן של 52:64. ג'רד וויבר מולוס אנג'לס וסרג'יו מיטרה מניו יורק פצועים ולא ישחקו הלילה. גארת' ריצ'רדס מלוס אנג'לס אמר: "יהיה קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו". איון נובה מהיאנקיז אמר: "אנחנו רוצים להתאושש מההפסד ולנצח".

ההפסד של לוס אנג'לס אמש בניו יורק זהו משחק החוץ הראשון שלה אחרי רצף ארוך של משחקי הבית. היאנקיס קבוצה חזקה, בוודאי בביתה והיא תנצל זאת לניצחון שני ברציפות. ההימור: 1

משחק 145: ניו יורק מטס - סן דייגו פאדרס:

ניו יורק וסן דייגו ממשיכות הלילה סדרה של ארבעה מפגשים רצופים בארבעה לילות ביניהן, כאשר אתמול ושלשום ניו יורק ניצחה פעמיים את סן דייגו - 4:5 במשחק אߪמול ו-8:9 במשחק שלשום.

ניו יורק במאזן 57:58 וסן דייגו במאזן 51:66. אפרנסו פריירי פצוע בסן דייגו וחוזה רייס פצוע בניו יורק - שניהם לא ישחקו הלילה.

ארון הרנג מסן דייגו אמר: "נקווה שהלילה נחזור לסדרה וננצח". אר.איי דיקיי מניו יەרק אמר: "המטרה היא להמשיך בתנופה ולנצח שוב". ההימור: 1

משחק 147: פלורידה מרלינס - אטלנטה ברייבס:

אטלנטה ופלורידה ימשיכו הלילה את סדרת המפגשים ביניהן, כאשר עד כה התקיימו 11 מפגשים ואטלנטה מובילה 8̭3 על פלורידה. המשחק האחרון התקיים אתמול ובו אטלנטה ניצחה, 4:3.

טומי האנסון מאטלנטה והארלי רמירז מפלורידה פצועים ולא ישחקו הלילה. טים האדסון מאטלנטה אמר: "זה לא יהיה משחק פשוט, נבוא דרוכים". אניבאל סאנצ'ז מפלורידה אמר: "א۠חנו לא מרימים ידיים, המטרה היא ניצחון".

לאטלנטה מאזן טוב בהרבה של 49:68 מול מאזן שלילי של 56-61 של פלורידה והיא תרשום ניצחון נוסף גם היום. ההימור: 2

צילום: GETTY IMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק