משחק מרתק בהרכב חסר

המלצת WINNER לסוד אמריקנה: ואסקו דה גמא ופלמייראס ייפגשו הלילה במשחק הראשון במסגרת גביע הסוד אמריקנה. שתי הקבוצות צמודות בצמרת הליגה הברזיאלית, ואל המשחק הערב מגיעות בהרכבים חסרים

יום חמישי 11 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT
ואסקו דה גמא מקווה להתאושש הלילה מההפסד המביך 0:4 לבוטאפוגו במחזור האחרון של הליגה הברזילאית. בואסקו דה גמא קיבלו בהלם את ההפסד, שהגיע דווקא לאחר תקופה מצויינת בליגה המקומית. המטרה של המועדון היא להתאושש מול פלמייראס, שרודפת אחרי ואסקו דה גמא באותה ליגה בברזיל. שתי הקבוצות מדורגות במקומות הרביעי והחמישי בהתאמה. 

ריקרדו גומס, מאמנה של קבוצת ואסקו דה גמא יחסר הלילה מספר שחקנים, מתוך רצון להפחית בעומס, וכן מספר פציעות ואף זימון לנבחӨת הסלסאו קיים. גומס יחסר את דדה, שהיה אמש בשטוטגרט בסגל הנבחרת למשחק מול גרמניה (2:3 למארחת).

גומס אמר לקראת המשחק: "יש לנו הרבה שחקנים שבספק. צריך לזכור שהליגה בברזיל היא ליגה קשה מאוד ואני חייב לתת לפחות לשלושה שחקני הרכב לנוח. לא אוכל̠לסכן את השחקנים שלי במשחק של הסוד אמריקנה. אני מצפה ממארגני הטורניר להבין שאי אפשר לעלות עם ההרכב החזק ביותר למשחק ולא להילחם בכל הכח בשלב הזה של העונה".

לואיס פליפה סקולארי אמר גם הוא כי על הרכב יחליט רק בסמןך לשריקת הפתיחה: "תרגלנו 2 הרכבים שונים למשחק הלילה. גם אני צריך לשמור על השחקנים שלי לקראת מאבקי הליגה. ישנו קושי לשחק במספר מפעלים במקביל".

פלמייראס סיימה את שני משחקיה האחרונים בתוצאת תיקו, ולפני כן השיגה 2 ניצחונות. ואסקו הפסידה כאמור במשחק האחרון לבוטאפוגוȬ אך לפני כן ניצחה 5 מ-6 המשחקים שלה. המעידה היחידה שלה הייתה מול באהיה, שם סיימה בתיקו.

זהו נתון אשר מתבסס על משחקי הליגה הברזילאת כמובן, אך כמובן שהוא משמעותי ביותר: פלמייראס במשחקי החוץ שלה העונה ניצחה פעם אחת בלבד. את מרבית הנקודות היא משיӒה בבית, כשהיא מחזיקה "בתואר" הקבוצה הביתית הטובה ביותר בברזיל. מאידך, ואסקו הינה קבוצת בית חביבה למדי, כשבמאזנה 4 ניצחונות ביתיים לצד 2 תוצאות תיקו והפסד. אנו חושבים שהביתיות תעשה את שלה, ובוודאי במשחק משני בגביע הסוד אמריקנה זו תהיה הזדמנות נוסۤת למקומיים לחגוג קצת.

משחק 193: ואסקו דה גמא - פלמייראס. ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק