נדחה המשחק בין טוטנהאם ואברטון

עונת הפרמייר-ליג באנגליה נפתחת ביום שבת, אבל דווקא אחד המשחקים המסקרנים יותר של המחזור נדחה בעקבות המהומות בלונדון. גם המשחקים בין פולהאם לאסטון וילה וקווינס פארק ובולטון עלולים להידחות

יום חמישי 11 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT

כל כך הרבה זמן חיכינו וציפינו לפתיחתה של עונת הפרמייר-ליג באנגליה, ואכן זה קורה ביום שבת הקרוב. מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, ליברפול, כולן יהיו חלק מחגיגת הכדורגל השנתית באנגליה, ולמרות ߛל זאת הליגה נפתחת ברגשות מעורבים.

בעקבות המהומות באנגליה בימים האחרונים, מהומות שפרצו בלונדון ובמהלכן נעצרו אלפי אנשים בנוסף למספר הרוגים, נאלצו ראשי הפרמייר-ליג להודיע על דחיית המשחק בין טוטנהאם הלונדונית לאברטון. 

המהומות שכאמור פרצו בכל רחבי אנגליה החלו בשכונת טוטנהאם שבלונדון לאחר שאדם נורה על-ידי המשטרה המקומית, ועל כן, למרות הרגיעה היחסית במצב, לא היה ניתן לקיים את המשחק בין השתיים, כך על-פי ראשי הפרמייר-ליג. 

המשחק של התרנגולים נדחה רשמית, אולם ייתכן ۛי במהלך היום יידחו גם המשחקים בין פולהאם ואסטון וילה ובין קווינס פארק ובולטון, משחקים הנערכים בלונדון. נכון לרגע זה, פרט למשחק בין טוטנהאם ואברטון, המשחקים אמורים להתקיים כרגיל.

ריצ'רד סקודמור, מנכ"ל הפרמייר-ליג מסר בהודעה הרשמית: &űuot;המשטרה לא תוכל לדאוג לאבטחת המשחק בין טוטנהאם ואברטון בוויט הארט ליין ולכן המשחק ייאלץ להידחות לתאריך מאוחר יותר".

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק