אנחנו צריכים לשחק כקבוצה

אחרי שהשקיעה 63 מיליון ד' ברכש והפסידה במחזור הראשון בבית, באיירן מינכן נוסעת לוולפסבורג בניסיון להשיג ניצחון ראשון. בסטיאן שווינטשייגר: "אסור לחשוב בכלל על מצב כזה שנשחק עוד עונה ולא נסיים עם תואר"

יום שישי 12 אוגוסט 2011
מערכת TELESPLRT

 המחזור השני של הבונדסליגה בגרמניה יעמוד בסימן ניסיונה של באיירן מינכן להשיג ניצחון ראשון בליגה, אחרי שבשבוע שעבר היא הפסידה בבית לבורוסיה מינשנגלדבאך 1:0. באיירן תשחק מול וולפסבורג בחוץ, כשוולפסבורג השיגה במחזור הראשון ניצߗון 0:3 על קלן.

אחרי שבקיץ האחרון השקיעו ראשי באיירן מינכן 63 מיליון ד' ברכש, על מנת להחזיר אליה את האליפות, ינסו השחקנים לזכות בניצחון ראשון, על מנת שלא להיקלע לפיגור של שש נקודות מהפסגה כבר אחרי שני מחזורים.

קשר באיירן מינכן, בסטיאן שווינטשייגר, אמר: עשינו בקיץ רכש טוב. הגיעו לכאן ראפינה, בואטנג וכמובן השוער נוייר, אבל אנחנו צריכים לשחק כקבוצה. פתחנו טוב את המשחק האחרון, אבל לא שיחקנו כקבוצה ועשינו טעויות. אסור לחשוב בכלל על מצב כזה שנשחק עוד עונה ולא נߡיים עם תואר. צריך לשכוח את מה שהיה מול גלדבאך וללכת קדימה".

האלופה בורוסיה דורטמונד נוסעת להופנהיים כשהיא מעודדת מהניצחון 1:3 על המבורג במחזור הקודם ותנסה לשמור על מאזן מושלם בליגה הגרמנית. בורוסיה מינשנגלדבאך תארח בשבת את שטוטגۨט, ואילו לברקוזן תשחק מול ורדר ברמן ביום א'. 

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק