פברגאס עובר לברצלונה

ארסנל תפתח בשבת את העונה במשחק חוץ מול ניוקאסۜ, והיא תיאלץ להסתדר ללא ססק פברגאס וסאמיר נאסרי, שני הכוכבים הגדולים ביותר של המועדון שככל הנראה במהלך השבוע הבא יעזבו. רובין ואן פרסי יעבור מבחן כשירות

יום שישי 12 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT
ליגת הפרמייר-ליג האנגלית נפתחת מחר בשעות הצהריים בשעה טובה, והמשחק המרכזי של המחזור ייערך בשעה 19:30 בסנט ג'יימס'ס פארק כשניוקאסל תארח את ארסנל. משחק לא קל להימור לכל הדעות, וכעת ישנו טוויסט בעלילה.

המאמן הצרפתי של ארסנל, ארסן ונגר בחר להשאיר מחוץ לסגל את שני כוכביו הגדולים, ססק פברגאס וסאמיר נאסרי. הראשון יחתום בתוך 48 שעות במדי ברצלונה בעוד סאמיר נאסרי, על-פי הדיווחים, יעשה את המעבר למנצ'סטר סיטי במהלך השבוע הבא, זאת למרות התנגדותו של ונגר למהלך.

ארסן ונגר אמר לߪקשורת המקומית לפני היציאה למשחק החוץ: "ססק ונאסרי לא יהיו איתנו במשחק. נאסרי בוודאות לא יתלבש. הוא יצא למשחק הידידות של צרפת חולה ולא חזר כשיר בשביל לשחק".

שני שחקנים נוספים שיעדרו מהמשחק הם הקשרים אבו דיאבי וג'ק ווילשר שסוחבים פציעות. גם הקפטן המיועד, רובין ואן פרסי יעבור מבחן כשירות אבל הוא צפוי לשחק. מי שיחזרו לסגל לאחר פציעות הם הבלם תומאס ורמאלן והקשר-חלוץ האנגלי תיאו וולקוט.
 
צילום: GETTY IMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק