2 המלצות WINNER לבייסבול

סינסינטי ניצחה את סן דייגו בלשוה מארבעת המשחקים ביניהם העונה. הלילה היא שוב פייבוריטית מולה. וגם: אמש ניצחה וושינגטון את פילדלפיה 2:4. הלילה פילדלפיה פייבוריטית להשיג נקמה

שבת 13 אוגוסט 2011

סינסינטי וסן דייגו נפגשו כבר ארבע פע۞ים בעונה זו וסינסינטי מובילה 1:3  במפגשים הללו. המשחק האחרון ביניהן התקיים אתמול וסינסינטי ניצחה 3:5.

אורלנדו הודסון פצוע בסן דייגו, וברנדון פיליפס פצוע בפילדלפיה. שני השחקנים לא יתלבשו הלילה למשחק בין שתי הקבוצות. טים סטאפר מסן דייגו אמר: &qɵot;יהיה קשה, אבל אני מאמין שנשבור את הבצורת מולם". הומר ביילי מסינסינטי אמר: "אנחנו לא באופוריה, סן דייגו יריבה ראויה".

 לסן דייגו מאזן של 57-62 ואילו לסינסינטי מאזן של 58-61. בעשרת המשחקים האחרונים סן דייגו הגיעה למאזן של 6-4̠ואילו סינסינטי עשתה מאזן של 5-5.

 משחק מספר 89:  סינסינטי רדס - סן דייגו פאדרס. ההימור: 1

פילדלפיה רוצה לנקום בוושינגטון

 פילדלפיה וושינגטון נפגשו כבר 10 פעמים הөנה כאשר פילדלפיה נמצאת במאזן 4:6 במשחקים הללו. המשחק האחרון התקיים אמש ווושינגטון ניצחה 2:4.

 סטפן סטרסבורג פצוע בוושינגטון ואילו וינס וורלי פצוע בפילדלפיה. שניהם לא ישחקו הלילה. ג'ון ליאנן מוושינגטון אמר: "אנחנו אופטימים ומאמינים שߠנצח". רוי אוסוולט מפילדלפיה אמר: "הלילה ננקום בהם על ההפסד אתמול".

 לוושינגטוון מאזן של 57-61 ואילו לפילדלפיה מאזן טוב בהרבה של 77-41. המומחים מהמרים על פילדלפיה כעל מנצחת במשחק כאשר הם מעניקים לה 69 אחוז לניצחון, מול 31 אחוז לӠיצחון של שיקגו.

משחק מספר 186: פילדלפיה פיליז - וושינגטון נשיונאלס. ההימור: 1

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק