היסטוריה קטנה בגרמניה

גרמנית שנייה: איינטרכט פרנקפורט ופורטונה דיסלדורף ייפגשו הערב לראשונה מזה 15 שנה. פרנקפורט שנשרה מהליגה הבכירה בנתה קבוצה חזקה מאוד במטרה לשוב לבונדסליגה. האם הערב היא תתקדם צעד נוסף לעבר המטרה?

יום רביעי 08 יולי 2009
מערכת TELDSPORT

  המשחק המרכזי של המחזור השלישי בליגה הגרמניߪ השנייה ישוחק הערב בין איינטרכט פרנקפורט לפורטונה דיסלדורף. האורחת מדיסלדוף משיגה בשלושת המחזורים הראשונים שני ניצחונות ותיקו, כשגם בגביע הליגה היא ניצחה בקלות 2-0 את האלשר בחוץ. 

פרנקפורט השיגה מאזן זהה לזה של של דיסלדורף, כשגם היא ניצחה פעמיים במהלך שלושת המשחקים הראשונים בליגה, ובגביע היא ניצחה בחוץ את האסן 3:0 קליל. 

השתיים נפגשו לאחרונה רק לפני 15 שנים, כשגם אז פרנקפורט הייתה טובה יותר מדיסלדורף. למי ששכח, פרנקפורט ירדה בתום העונה שעברה ליגת המשנה והיא מאוד רוצߔ לחזור כבר העונה לליגת הבונדסליגה הבכירה. לשם עמידה במטרה, היא בנתה קבוצה חזקה מאוד יחסית לליגה השניי-. היא צירפה אליה את שינדפלד הקרואטי, שחקנה של שטורם גראץ בעונה שעברה. מאמור מגלאדבך הצטרף גם הוא, אך מנגד הקבוצה נאלצה לוותר על שני שחקנים מרכזיים בפגרה,Ƞראס שעבר לוולפסבורג וביחד איתו עזב גם אוצ'ס. על שני השחקנים קיבלה הקבוצה שישה מליון אירו מוולפסבורג. 

דיסלדורף נשארה כמעט אותה הקבוצה מהעונה שעברה, היא שיחררה ארבעה שחקנים לחופשי והחתימה בהעברה חופשית את קראוס משטוטגרט ואת אלמר האוסטרי מߐוסטריה וינה. 

אחרי שלושה משחקים, פרנקפורט תשאיר את דיסלדורף מעט מאחור. אנו מהמרים על ניצחון ביתי של איינטרכט.

משחק מס. 164 - א. פרנקפורט - פורטונה דיסלדורף.  ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק