גילי לנדאו התפטר מהפועל פת

גילי לנדאו, מאמן הפועל פתח תקווה החליט להתפטר מתפקידו ארבעה ימים בלבד לפני פתיחת עונת ליגת העל בעקבות הבלגאן הגדול במועדון. לנדאו התבקש לקצץ בשכרו וסירב. ביום שני הבא: משחק הפתיחה מול מכבי!ת"א

יום שלישי 16 אוגוסט 2011
שלמה חסיד
גילי לנדאו התפטר הבוקר (שלישי) מתפקידו כמאמן הפועל פתח תקווה. ההודעה של לנדאו מפתיעה במיוחד מאחר והמאמן, שמונה רק לקראת סיום העונה שעברה לתפקיד, המשיך לעבוד במהלך כל הקיץ האחרון והכין את השחקנים לקראת העונה הקרובה חרף הבלגאן הניהולי בקבוצתו.
ההחלטה של לנדאו התקבלה לאחר שיחה עם מפרק הקבוצה, עו"ד ליאור דגן, בה התבקש לקצץ קרוב לשליש משכרו, שגם כך אינו מהגבוהים בליגת העל. לאחר השיחה החליט לנדאו לסרב לבקשה ועזב את המועדון.

עתידה של הקבוצה כרגע אינו ברӕר לחלוטין. הפועל פתח תקווה תפתח את העונה במינוס של 9 נקודות מאחר ונכנסה להליך של פירוק. הקבוצה לא ביצעה שום רכש משמעותי במהלך הקיץ והיא נחשבת למועמדת בטוחה לרדת אל ליגת המשנה.

גילי לנדאו אמר לאחר החלטתו להתפטר: "ېני מאחל להפועל פתח תקווה בהצלחה. אני מודה לשחקנים הנהדרים ולאנשים המסורים במועדון על חוויה של פעם בחיים".

בפתח תקווה יצטרכו כעת לחפש מאמן חדש, כאשר המשחק הראשון של הקבוצה במסגרת ליגת העל ייערך ביום שני הקרוב באצטדיון רמת גן מול מכביĠתל אביב, משחק שיועבר בשידור ישיר בערוץ הראשון. הערב תשחק הקבוצה במסגרת גביע הטוטו מול מכבי נתניה (19:30).

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק