הדרך לגמר מתחילה בציריך

פלייאוף ליגת האלופות:̠לפני שהודחה ע"י אינטר בשמינית הגמר אשתקד, רשמה באיירן מינכן שבעה ניצחונות בית רצופים. הערב מול פ.צ. ציריך הבווארים מקווים לשוב למסלול הניצחונות ולהשיג מקדמה גדולה לקראת הגומלין בשוויץ במטרה לשוב גם העונה לגמר

יום רביעי 17 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT
באיירן מינכן תארח הערב (רביעי) את פ.צ ציריך השוויצרית למשחק הראשון של שלב הפלייאוף בליגת האלופות. המנצחת בתום שני המפגשים תזכה בכרטיס הנכסף לשלב הבתים של הצ'מפיונס.

חניכיו של יופ היינקס יודעים כי אינם יכולים להרשות לעצמם שלא להעפיל לשלב הבתים, במיוחד מאחר והגמר העונה ייערך באצטדיונם הביתי, ה'אליאנץ ארינה'. לפני שנכנעו לאינטר בשמינית הגמר אשתקד, רשמו הבווארים שבעה ניצחונות בית רצופים.

חדשות טובות הגיעו Ӕשבוע מכיוונו של אריאן רובן, שהחלים לגמרי מפציעתו ואחרי שהחמיץ פתיחת העונה בבונדסליגה, ייקח חלק במשחק החשוב. מלבד ברנו, לרשותו של היינקס יעמוד סגל מלא.

תומאס מולר אמר לקראת ההתמודדות: "המשחק הראשון הוא בבית ונצטߨך מקדמה טובה לקראת הגומלין", פתח החלוץ את דבריו והביט קדימה: "ההרגשה של גמר הצ'מפיונס היא משהו שקשה להסביר. החלום של כולנו זה לחזור לשם העונה, ואולי להשלים את המשימה בה נכשלנו בפעם האחרונה כשהגענו עד הסוף".

פ.צ. ציריך, מנגד, מחۤשת הופעה שניה בשלב הבתים אי פעם, ובקבוצה התעצבו לשמוע על חומרת פציעתו של סטפן קוקורוזוביץ', שייעדר את תום העונה. חאבייר מרגאיירז או אוליבר באף צפויים לתפוס את מקומו של הקשר. 


צילום: GETTYIMAGES.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק