2 המלצות WINNER לא רק לאלופות

נכון, משחקי ליגת האלופות יעמדו במרכז הערב כמו גם הקלאסיקו הספרדי, אבל אנו מעניקים מבחר המלצות גם למשחקים אחרים

יום רביעי 17 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT

עשרות משחקים מופיעים היום בטופס ה-WINNER ובין שלל ההמלצות שלנו אנו מעניקים המלצות גם למשחקים הפחות אטרקטיבים.

 משחק מס. 62 – פארבן מונסטר - באבלסברג

ליגה גרמנית שלישית. בארבעת משחקיה עד כה, השיגה מונסטר שלושה ניצחונות ותיקו אחד כשהיא מדורגת במקום השלישי בטבלת הליגה הגרמנית השלישית. היא תארח היום את באבלסברג שפתחה את העונה קצת פחות טוב עם שתי תוצאות תיקו, ניצחון אחד והפסד אחד. בנוסף הפסידה הקבוצה בגביӢ 2:0 מול דואיסבורג בבית לעומת מונסטר שהביסה בקלות את הראקלס בתוצאה 4:0. 

המשחק האחרון בין השתיים היה לפני שמונה שנים, אז ניצחה מונסטר בבית 3:2. מונסטר העפילה בתום העונה שעברה לליגה השלישית מאחת הליגות המחוזיות. היא התחזקה בקיץ כשהביאה אתĠהגרמני מאסוך מפאדרבורן והשאילה את ואנגודיצ'ה האנגולי מקלן. 

באבלסברג החתימה את נלסון הצרפתי ממונפלייה כשהיא נפרדה מקוצ'ר שחתם באוהה ומשוטץ' שחתם בבילפילד. ההימור שלי, המשחק יהיה שקול, מונסטר אולי פתחה את העונה טוב יותר אבל לדעתנו באבלסברӒ קבוצה טובה ממנה וזה יבוא לידי ביטוי היום. אנו מהמרים על משחק שקול ועל תוצאת תיקו. ההימור: איקס

משחק מס. 83 - מילוול - פטרבורו

צ'מפיונשיפ. מילוול פתחה את העונה הזו לא רע עם תיקו מול רדינג החזקה בחוץ, ߠיצחון 1:0 בגביע מול פליימות וניצחון 2:0 מול נוטינגהאם במחזור השני. היא תארח היום את פטרבורו שפתחה את העונה עם 2:1 על קריסטל פאלאס, ניצחון בגביע אחרי הארכה מול סטיבנייג' והפסד במחזור האחרון, 2:1 מול בלאקפול החזקה.

 מילוול התחזקה בקיץ האחרߕן באלסוף שהגיע מווסט ברומיץ', ג'ורדן סטיוארט הגיע בהעברה חופשית מקסאנטי כאשר הנדרסון חזר לקבוצה אחרי השאלה בשפילד. הקבוצה נפרדה מאחד השחקנים החזקים שלה בעונה שעברה, מוריסון שחתם בנוריץ בסכום של 2.8 מליון אירו. 

פטרבורו צירפה  שלושה өחקנים ממנצ'סטר יונייטד, או יותר נכון מקבוצת המילואים של מנצ'סטר. הניגרי איוסה חתם בעבור סכום של 340 אלף אירו. ווטון וטאנקליף הושאלו לקבוצה. מנגד, גם פטרבורו איבדה שחקן חזק בתום העונה, זהו הסקוטי מקייל שחתם בברייטון. השתיים נפגשו לפני שנתיים במסגרת הליגה השלישית, אז ניצחה פטרובורו בבית ומילוול ניצחה בסיבוב השני בבית. לדעתנו זה ימשך כך, מילוול נראית כרגע טוב יותר. ההימור: 1

 

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק