2 המלצות WINNER לברזילגית

גם הערב אנו מעניקים לכם המלצת WINNER למשחקים מהליגה הברזילאית. הפעם אנו מתמקדים במשחקים: ראסינג קלוב - גודוי קרוז ובלגראנו - אולימפו

יום רביעי 17 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT
משחק מס' 120: סנטוס - קוריטיבה 

אחרי התקרית עם השופט במשחק ההפסד מול אטלטיקו גויאנינס 0-2, עשוי כוכב סנטוס ניימאר לעמוד היום מול ועדת משמעת, בגללה הוא עלול להפסיד את המשחק מול קוריטיבה.
היריבה, מנגד, תעמוד בסגל מלא למשחק החשוב הזה, כאשר מי שחוזר לפעילות בשורותיה הוא פריירה שהתאושש מפציעתו.

סנטוס בתקופה חלשה אחרי תיקו בדרבי מול קורינטיאנטס והפסד לגויאנינס החלשה. האשם שסומן הוא הקשר גנסו שעוד לא הבקיע השנה בליגה.

Ċ

קוריטיבה חלשה במשחקי חוץ וניצחה עד כה בחוץ רק את אמריקה מיניירו. משחק החוץ האחרון שלה היה מול פלמנגו, מולה היא החזיקה מעמד 90 דקות, אבל בדקה האחרונה ספגה והפסידה.

חלוץ קוריטיבה ביל בתקופה טובה, וכבר הבקיע העונה 6 שערים. קוריטיבה עשויה לרשום הלәלה ניצחון במשחק. ההימור: 2.


משחק מס' 117: אינטרנסיונל - בוטפוגו

אינטרניסונל תציג במשחק זה את מאמנה החדש דובינאל, שחתם אחרי התיקו המאכזב 1-1 מול באהיה, בתקווה שיעזור לה להיראות טוב יותר במגרש. 
מי שלא ישחק בקבוצה הוא אנדרז'יניו שהחרים את המשחק האחרון והרתיח את ההנהלה שהשעתה אותו. גם המגן אינדיו מושעה בגלל צהובים.

בוטאפוגו, לעומת זאת, תשחק ללא מיודענו לוקו אבראו, אקס בית"ר י-ם, שהתלונן על פציעה בברך ולא ייטול חלק במשחק הלילӔ.

ג'ו ודאמידו, חלוצי אינטרנסיונל, לקחו על עצמם את האחריות לתיקו 1-1 מול באהיה, וטענו שהחמיצו יותר מדי. ואכן, מתוך 13 מצבים, רק 2 כדורים הגיעו למסגרת, ואחד נכנס.

בוטאפוגו, שמגיעה אחרי ניצחון 2-4 מול אמריקה מיניירו אחרי שפיגרה 0-2, חלשה מחוץĦnbsp;לביתה, וניצחה רק בשני משחקים מ-8 משחקי חוץ, כך שאינטרנסיונל פייבוריטית הלילה. 
צפו לשערים רבים במשחק - שכן שתי הקבוצות מפקירות את ההגנה ומתמקדות בהתקפה. ההימור: 1.


צילום: GETTYIMAGES.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק