2 המלצות WINNER לליגה האירופאית

כמדי יום, אנחנו ממליצים לכם על משחקים מתוכניית ה-WINNER. היום אנו ממליצים על שני משחקים מהפלייאוף על הכרטיס לליגה האירופאית

יום חמישי 18 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT

 מבין עשרות משחקי מוקדמות הליגה האירופאית, החלטנו להמליץ בהרחבה על שני משחקים.


משחק מס. 145 - ת'ון - סטוק - X (יחס 2.85)

מוקדמות הליגה האירופאית . ת'ון השוויצרית, קבוצה קטנה יחסית, העפילה רק לפני שנתיים לליגה הראשונߔ בשוויץ', משחקת כיום בליגה האירופית, היא הדיחה בסיבוב הקודם את פאלרמו האיטלקית עם תיקו 2:2 בחוץ ותיקו 1:1 בבית כשבליגה האיא רחי תיקו מול קסאמקס וניצחון ענק 5:2 על לוסאן. ת'ון המפתיעה תארח היום את סטוק שפתחה את העונה עם תיקו מאופס ומכובד מול צ'לסי הגדולה. סטוק תחסר היום את פולר, סידיה ואת היגנבוידם. 

ת'ון מפתיעה מאוד, היא נראית טוב במשחקי הבית שלה. בגדול סטוק קבוצה טובה יותר ממנה, יותר איכותית, אמנם ללא ניסיון בליגות באירופה, ממש כמו ת'ון ולדעתנו המשחק הראשון בשוויץ' יגמר בתיקו.

<ɳtrong>משחק מס. 154 - האנובר 96 - סביליה - X (יחס 2.85)

מוקדמות הליגה האירופאית . האנובר, כמו סביליה, נכנסת לשלב הפליאוף בליגה האירופית. בגרמניה האנובר במקום השני בטבלה אחרי שני מחזורים כשהיא ניצחה בשני המשחקים שלה עד כה, 2:1 את הופנהיים בבית ו-2:1 את נירנברג בחוץ. סביליה טרם פתחה את העונה שלה בספרד כשהיא לבינתיים ניצחה בארבעה משחקי ידידות מתוך החמישה האחרונים שלה. סביליה נפרדה בקיץ האחרון מכמה שחקנים לא רעים בכלל. סרג'יו סאנצ'ז עבר למלאגה, זוקורה האירי עבר לטורקיה, קאפל עבר לשחק בספורטינג ߜיסבון כאשר רודרי הצעיר עבר לשחק בברצלונה.


 מהצד השני סביליה החתימה כמה שחקנים חדשים, בינהם את הבוסני ספאחיץ' ממונפלייה, קוק מראיו וייאקנו, קאסרס הגיע מברצלונה ומאנו המצויין הגיע מחטאפה. האנובר מהצד השני נפרדה בקיץ האחרון מכמה שחקנۙם, לא ממש משמעותיים כשהיא מחתימה את הפולני סוביץ' מפולוניה וורשה, את האוסטרי ראדלינגר מריד את פאנדר בחינם משאלקה ואת הנורבגי האווגר מסטאבק. 

האנובר סיימה במקום הרביעי בעונה שעברה, מאזן הבית שלה עמד על 12 ניצחונות ב-17 משחקים עם ארבעה הפסߓים בלבד. יהיה לסביליה קשה כאן לדעתי, היא טובה מהאנובר אך לדעתנו ההכרעה תעבור לספרד. אנו מהמרים כאן על תיקו.

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק