הרכב חסר מול נועלת הטבלה

המלצת WINNER לליגה הברזילאית: סאו פאולו צריכה לנצח בחוץ את אמריקה מיניירו בשביל לשמור על פער סביר מפלמייראס החמישית, אך קבוצתו של בטיסטה מגיעה בהרכב חסר. האם זה יספיק לניצחון?

יום חמישי 18 אוגוסט 2011
שלמה חסיד

אחרי שהביסה את פלומיננזה 0:3, אמריקה מיניירו חזרה לסורה והפסידה במשחק האחרון 2:4לבוטאפוגו, אחרי שכבר הובילה 2-0. מאמן הקבוצה, ג'יבאלדו אוליביירה לפחות יכול להנות מהעובדה שהוא מגיע הלילה למשחק מול סאו פאולו בסגל מלא.

מנג'ר סאו פאולו, אדיסון בטיסטה יצטרך להסתדר ללא מספר שחקנים משמעותۙים: לואיס פביאנו הפצוע זה תקופה ממשוכת לא ישחק, כמו גם הקשר דנילסון שהגיע לאחרונה ויחמיץ את החודש הקרוב. שחקן נוסף שיעדר הוא קזימירו הנמצא במשימה עם הנבחרת הצעירה של ברזיל. גם אילסיניו הרוצה לעזוב את הקבוצה לא ישחק הלילה.

אמריקה מיניירו, שכבۨ החליפה מאמן, עדיין סוגרת את הטבלה. סאו פאולו במקום הרביעי רוצה מקום בגביע הליברטדורס בעונה הבאה. בשלושת המשחקים האחרונים הם בלתי מנוצחים. הם ניצחו את באהיה ואבאי, וסיימו בתיקו 2-2 עם אטלטיקו פרננסה.

סאו פאולו עשויה לרשום הלילה ניצחון משכנע ולשמור על מקומה בין ארבע הראשונות. בשלושת המשחקים בין שתי הקבוצות הללו בעבר סאו פאולו ניצחה בהפרש גדול, אולם המשחק האחרון ביניהן היה בשנת 2001, בו הושגה תוצאה של 1-4 לסאו פאולו.  

משחק 190: אמריקה מיניירו - סאו פאולו. ההימור: 2
צילום: Getty Images

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק