סן לורנצו תשמור על המומנטום?

שתי המלצות WINNER לליגה הארגנӘינאית: אחרי הניצחון הנאה בחוץ, 0:2 על אסטודיאנטס, תנסה סן לורנצו להשיג ניצחון שני רצוף, בבית מול ארגנטינוס ג'וניורס. לאנוס מקווה להמשיך אל עבר עונה מושלמת

שבת 20 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT

משחק 162: סן לורנצו - ארגנטינוס ג'וניורס:

סן לורנצו התחילה את העונה בהפסד ביתי ללאנוס, אך מהר מאוד התאוששה עם ניצחון חוץ מרשים 0:2, מול האלופה אסטודיאנטס. ארגנטינוס ג'וניורס מהצד השני, פתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו מול אוניון סנטה פה וניואלס אולד בויס, בתוצאה זהה - 1:1.

את העונה הקודמת בילו שתי הקבוצות במרכז הטבלה, רחוק מאוד מהצמרת ומספיק רחוק מהתחתית וסיימו את העונה צמודות, עם 2̴ נק' כל אחת.

ההתקפה של סן לורנצו לא מרשימה בינתיים, למרות ה-0:2 במחזור הקודם. ומהצד שני, ארגנטינוס ג'וניורס נראית כאגוז קשה לפיצוח, אך גם לא כקבוצה יוזמת ומסוכנת מידי בפן ההתקפי.

נראה כי המשחק ביניהן יהיה שקול, עם יתרון קל לקבוצה הביתית, אך ממש לא בטוח כי היא תוכל לפרוץ את ההגנה החזקה של ארגנטינוס ג'וניורס. סן לורנצו לא צריכה להפסיד את המשחק במגרשה הביתי, אך לאור ההגנה הקשוחה של האורחת, היינו מנסים ללכת על תוצאת תיקו, בעיקר בשל היחס הגבוה. לזהירים יותר אנו ממליצים לӜכת עם המארחת. ההימור: X

משחק 179: סן מרטין סן חואן - לאנוס:
 
המחזור שלישי בארגנטינה מביא לנו מפגש מרתק נוסף, בין שתי קבוצות שפתחו את העונה מצויין, סן מרטין סן חואן שתארח הערב את לאנוס.

סן מרטין ۞גיעה למשחק אחרי ניצחון ביתי 1:2 על טיגרה כאשר באותן דקות היא הציגה כדורגל חיובי וסחטה המון מחמאות מהתקשורת המקומית.

סן מרטין תחסר כמה שחקנים חשובים הלילה לרוע מזלה: מאורו בוגדו ופדריקו פוגי נפצעו כמה ימים לפני המשחק מול טיגרה וככל הנראה לא יߔיו כשירים. דמיאן קאנוטו וראול קוירוגה סוחבים פציעות קשות שכנראה וישאירו אותם מושבתים למשך כל עונת האפרטורה.

לאנוס פתחה את העונה בצורה מושלמת עם שני ניצחונות בתוצאה  1-0.
במחזור הראשון ניצחה את סן לורנצו בחוץ ובשבוע לאחר מכן ניצחה בבית את אינדפנדיינטה, כאמור באותה התוצאה.

לאנדרו דיאז ומאורו קמורנסי הפצועים לא יעמדו לרשות גבריאל סצ'ורר המאמן, אך מי שיחזרו לסגל הקבוצה הם הקשר המצויין אסטבן אנדרדה, שחזר מאליפות העולם עד גיל 20 יחד עם דייגו ואלרי שחזר מפציעה ושיחק כבר במחציӪ השנייה מול אינדפנדיינטה וכנראה יפתח במשחק, דבר שמרים משמעותית את הביטחון במועדון לקראת המשחק. 

למרות הניצחון המשכנע על טיגרה במחזור הפתיחה, סן מרטין מגיעה בעמדה נחותה למשחק. הפציעות הרבות וסגל הדל יחסית יקשו מאד עליהם הלילה. לאנוס ̻לעומתה מגיעה עם רוח גבית חזקה לאחר חזרתם של ואלרי ואנדרדה ואחרי שני ניצחונות רצופים.

בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות, לאנוס יצאה בשניהם כאשר ידה על העליונה. להערכתנו ללאנוס יש את היכולת המספיקה כדי להשיג פתיחה מושלמת לעונה עם שלושה ניצחונות רצופәם. ההימור: 2

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק