2 המלצות WINNER ל-MLS

מספר משחקים יערכו הלילה במסגרת ליגת הכדורגל של ארצות הברית ואנו מעניקים שתי המלצות לשניים מהמשחקים היותר מעניינים של הלילה

שבת 20 אוגוסט 2011
שלמה חסיד

סוף השבוע בארצות הברית הוא גם המועד בו נערך מחזור משחקים נוסף במסגרת ה-MLS. מספר משחקים יערכו הלילה בליגת הכדורגל של ארצות הברית ואנו מעניקים שתי המלצות WINNER לשניים מהמשחקים היותר מעניינים של הלילה.


ניו אינגלנד וני יורק רחוקות משיאן. ניו אינגלנד לא ניצחה מזה חמישה משחקים ואילו ניו יורק אחרי שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו ברציפות.

לניו אינגלנד 22 נקודות שמספיקות לה למקום השמיני ۑלבד במזרח ולניו יורק 31 נקודות ומקום חמישי במזרח, אמנם בצמרת, 6 נקודות בלבד מקולומבוס שמוליכה את המזרח, אך עדיין מדובר במקום רחוק ממקומה הטבעי, בו שואפת להיות בסיום העונה. המשחק האחרון ביניהן היה ב-10 ביוני ובו ניו יורק ניצחה 1:2.

לߞרות הניצחון האחרון, ניו יורק לא ניצחה בניו אינגלנד מאז 2002.פרנקו קוריה פצוע בניו יורק ולוקה רודריגז פצוע בניו אינגלנד. נוכח המסורת של המקומיים מול ניו יורק במגרש הביתי, אנו צופים למשחק שיסתיים ללא הכרעה. ההימור: X

משחק 196: פורטߜנד - ונקובר:

ונקובר מגיעה אחרי תבוסה שניה בשלושה משחקים, במשחק האחרון זה הסתיים בתוצאת 0-4 מול די סי יונייטד. לפני שבועיים היא הפסידה ללוס אנג׳לס גלקסי בתוצאה הזו ועושה רושם שההגנה שלה מפורקת לחלוטןי, על אף שהיה מדובר ב-2 מ۩חקים שרחוקים מלהיות קלים.

ונקובר עם 18 נקודות ניצבת במקום התשיעי במערב, ואילו פורטלנד עם 26 נקודות מדורגת שביעית במערב. פורטלנד גם כן מגיעה למשחק שהיא רחוקה מלהציג יכולת שיא- במשחק האחרון שלה הפסידה 1-3 לקנזס.

במצבת הפצߕעים בכל צד נמצאים ג׳ייק קליסון שפצוע בפורטלנד ואטיבה האריס פצוע בונקובר. אנו מאמינים כי על אף הירידה ביכולתה של המארחת, פורטלנד טובה יותר ועליה לנצל את ההגנה החדירה של האורחת מנקובר. ההימור: 1 

צילום: GETTY IMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק