הקרב על ראשות הטבלה

אחרי שבולטון הביסה במחזור הקודם 0:4 את קווינס פארק, ניצחון הערב יעניק לה את המקום הראשון, לפחות Ӣד מחר. אלא שגם סיטי ניצחה 0:4 במחזור הקודם ולה מטרה להיות במקום הראשון גם בחודש מאי

יום ראשון 21 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT

בסיום המחזור הראשון בשבוע שעבר מߠצ'סטר סיטי הייתה במקום עליו היא חולמת כבר 3 שנים. הסיטי במחצית שנייה מרשימה במיוחד הביסה 0:4 את סוונסי, טיפסה למקום הראשון ובעיקר סיפקה לנו חצי שעה של הנאה מחלוץ הרכש הארגנטינאי, סרחיון "קון" אגוארו.

אבל המשחק הביתי מול סוונסי ߜא מהווה מדד לדבר. סוונסי אמנם הצטיירה לפני המשחק כיריבה קשוחה, על אף שרק העפילה לפרמייר-ליג, אבל הערב הסיפור יהיה שונה. לא די שסיטי תשחק מחוץ למבצר הביתי, היא תגיע לבולטון, קבוצה נוספת שבסיום מחזור הפתיחה הגיעה למקום בו היא לא מקווה להיות, אלא מפנטזת.

הוונדרס במחזור הראשון הביסו בתוצאה 4:0 בחוץ עולה חדשה נוספת, את קווינס פארק ריינג'רס ולמעשה חלקו עם הסיטיזנס את ראשות הטבלה. לפחות עד המשחק של מנצ'סטר יונייטד מחר מול טוטנהאם, אם תהיה מנצחת הערב היא תהיה לבד בפסגה בסוף היום.

הקבוצות ߞגיעות בבטחון גבוה מאוד למשחק בזכות הפתיחה מוחצת, ולשני הצדדים ישנם סגלים מלאים. יהיה מעניין לראות אם מנצ'יני, מאמנה האיטלקי של הסיטי יבחר לפתוח היום בהרכב עם קון אגוארו, שבחצי השעה בשבוע שעבר הספיק למצוא את הרשת פעמיים ולבשל שער נוסף. לאחר אותו משחק אמר הߞאמן: "אגוארו עדיין לא מוכן במאת האחוזים. תנו לו שבועיים-שלושה".

אנו אמנם מסתכלים על נתונים של העונה שעברה וצריך לדעת לעשות את ההפרדה, אך בכל זאת - סיטי ב-19 משחקי חוץ שערכה ניצחה בליגה 8 פעמים בלבד. 4 משחקים נוספים הסתיימו בתיקו והיסיטנז, שסיימו במקום השלישי בסיום העונה, הפסידו 7 משחקי חוץ. מהצד השני, ב-19 משחקי בית בולטון הפסידה ארבעה בלבד.

אם אנו מסתכלים על פתיחת העונה המרשימה של כל צד ועל נתוני העונה שעברה, אנו בהחלט יותר מחושבים שהיחס על תוצאת תיקו מפתה מאוד. זה בהחלט שווה ניסיון. אבל עם כל הכבוד לבולטון, ויש המון, הסגל של מנצ'סטר סיטי שווה אליפות וזו גם המטרה אליה התכולים מכוונים. בשביל להישאר במקום הראשון גם הערב ולשמור על המקום עד לסיום העונה, עליה לנצח.

משחק 47: בולטון - מנצ'סטר סיטי. ההיߞור: 2


צילום: Getty images

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק