המלצת WINNER למשחק הסופר קאפ

ברצלונה ופורטו ייפגשו הערב במונאקו למשחק המסורתי ואנו מעניקים המלצת WINNER נרחבת למשחק

יום שישי 26 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT

 ברצלונה שזכתה בסופר קאפ האירופאי לפני שנתיים כשניצחה אחרי הארכה את שחטיור דונייצק האוקראינית, חוזߨת השנה למשחק סופר קאפ יחיד מול פורטו, משחק שיערך במונאקו באצט' הסטאד לואי השני.

ברצלונה שיחקה לפני כמה ימים משחק ידידות מול נאפולי האיטלקית ודרסה אותה 0:5, היא גם ניצחה את ריאל מדריד 2:3 במשחק הגומלין בסופרקאפ הספרדי.

פורטו ניצחה בשני משۗקי הליגה שלה עד כה, 0:1 מול ויטוריה בחוץ ו-1:3 מול ויסנטה בבית. את הסופרקאפ הפורטוגלי היא גם לקחה כשניצחה 1:2 את ויטוריה גימראייש.

פורטו התחזקה בקיץ האחרון כשהביאה את סאנדרו מסאנטוס, את מאנגאלה ואת דפור מליאז' הבלגית. אחד השחקנים הבולטים שעזב אותӔ בקיץ הוא הקולומביאני פאלסאו שחתם בא. מדריד. ברצלונה, מהצד השני, החתימה את רודרי מסביליה, פברגאס מרסנל, סאנצ'ס הגיע מאודינזה.

שתי הקבוצות נפגשו בעבר, לפני 11 שנה, במסגרת ליגת האלופות וברצלונה ניצחה בשני המשחקים. פורטו אמנם קבוצה חזקה מאוד, אבל לדӢתנו ברצלונה תהיה זו שתנצח את המשחק הזה. אם משווים אחד מול אחד מהסגל של הפורטוגלים, אז הרי שברצלונה חזקה יותר כמעט בכל עמדה. כיאה למעמד שכזה, לדעתנו ברצלונה תנצח בהפרש של שער אחד בלבד. 

משחק מס. 46 - ברצלונה - פורטו (+1) - X (יחס ij.20)

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק