המטרה: להתעלם מכל הבעיות

הפועל באר שבע תפתח את העונה במוצאי שבת במשחק חוץ מול בני סכנין, אחרי שלא שיחקה במחזור הפתיחה. ניר קלינגר מאמין שאפשר להתעלם מארועי השבוע האחרון בדרום. הבעיה: גם בסכנין רוציל להתאושש מהצרות

שבת 27 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT
 לאחר איחור של שבוע, יפתחו הערב 3 קבוצות את העונה בליגת העל. בית"ר ירושלים, רמת השרון והפועל באר שבע. אלא שלהבדיל מבית"ר ירושלים ורמת השרון, באר שבע לא רק שסבלה מדחיית המשחק, אלא שהקבוצה גם סבלה משמעותית בעקבות כל הארועים בדרום, דבר שהקשה במיוחד על המאמן ניר קלינגר להכין את קבוצתו לעונה החדשה.

בבאר שבע זעמו על כך שהמשחק מול בית"ר ירושלים נקבע ליום רביעי ובבוקר המשחק נדחה שוב עקב התרעות של מטחי גראדים על באר שבע, דבר שהקߩה עוד יותר על הקבוצה. כמובן שהאימונים במהלך השבוע נערכו באזור המרכז ולא היה קל להרגיע את השחקנים הזרים של המועדון, שבמקום להתעסק בכדורגל היו עסוקים בטילים.

כאמור, באר שבע תפתח הערב את משחקי עונת 2011/12 במשחק חוץ מול בני סכנין. הבלם וויליאם סߕארז החלים ממתיחה בשריר האחורי, אך גם אם ישחק לא ברור באיזה כושר נמצא. אבי יחיאל עשוי לשחק בהרכב במקומו ושאר הסגל של ניר קלינגר כשיר למשחק.

ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "צריך להפריד את המשחק הזה מכל ארועי השבוע האחרון. אנחߠו אפילו לא יודעים מתי יהיה המשחק הבא שלנו, אולי זה יהיה ביום שלישי מול בית"ר ירושלים ואולי רק אחרי הפגרה, אבל עכשיו צריך לחזור עם 3 נקודות ממגרש קשה".

סכנין תארח הערב בביתה, אך יהיה זה משחק ללא קהל בעקבות עונש שהוטל על המועדון אחרי הארועים במשחק סיום העונה שעברה מול בית"ר ירושלים. סכנין נראתה גרוע ביותר במחזור הראשון לאחר שהפסידה בחוץ לראשון לציון בתוצאה 2:4 והמאמן שלומי דורה יערוך הערב מספר שינויים, ביניהם הורדתו לספסל של עלא אבו-סלאח והקשר הוותיק חאמד גנאים. 

דורה יזכה לחיזוק בחלק ההגנתי לעומת משחק פתיחת העונה, כאשר פיטר אמבמבה עבר בבקרה ויערוך את הופעת הבכורה בליגה, כמו גם המגן אורי שטרית שהושאל ממכבי ת"א ויערוך את הופעת הבכורה לעונה. השוער מחמוד קנדיל ישוב להרכב לאחר שהיה מורחק מול ראשון לציון.
המאמן שלומי דורה התייחס למשחק: "פתחנו רע מאוד את העונה ואסור לנו להפסיד שוב. ניצחון יעניק לנו הרבה מאוד בטחון לקראת ההמשך ולפני הפגרה".

משחק 160: בני סכנין - הפועל באר שבע. ההימור: 2

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק